DOOM נותר במקום הראשון בטבלת המכירות של בריטניה, רק 2 משחקים חדשים ברשימה

מאת: לידור אטיאס

טבלת המכירות בבריטניה נחשפה שוב בתום שבוע נוסף, והיא לא הביאה עימה בשורה גדולה במיוחד - DOOM של id ו-Bethesda נותר במקום הראשון ובראש טבלת המכירות (הבודקת את מכירות סוף השבוע בבריטניה).
העניין הוא שהטבלה מאוד סטטית ולא נוספו אליה כותרים רבים במעבר מסוף השבוע שעבר לסוף השבוע האחרון. אחד מן הכותרים החדשים הוא Rocket League האהוב של Psyonix. איך יכול להיות אתם שואלים (שכן המשחק כבר יצא)? ובכן, מי מכם שזוכר ודאי יודע כעת שהמשחק זכה להשקה פיזית ל-PC ,PS4 וה-Xbox One בסוף השבוע האחרון. אגב, הסיבה שבגללה זו הפעם הראשונה ש-Rocket League על כל הגרסאות והצורות שלו מופיע בפעם הראשונה ברשימה הזו, היא שהרשימה לא כוללת ולא סופרת מכירות דיגיטליות.

בסופו של דבר מכירות העותק הפיזי של המשחק, על אף שהגרסה הדיגיטלית נמצאת בשוק כבר זמן רב ועותקים רבים שלה כבר נמכרו, הציבו אותו במקום ה-6 בטבלה, שהוא מקום מכובד בהחלט. משחק חדש נוסף ברשימה, אשר מבצע קאמבק לתוכה הוא המשחק Ratchet and Clank, אשר עלה היישר מן המקום ה-12 למקום ה-9.

את הטבלה המלאה של 10 המשחקים הנמכרים ביותר בבריטניה בסוף השבוע האחרון תוכלו לראות להלן:
1. DOOM
2. FIFA 16
3. Uncharted 4: A Thief's End
4. Overwatch
5. Grand Theft Auto V
6. Rocket League
7. Call of Duty: Black Ops III
8. Star Wars Battlefront
9. Ratchet & Clank
10. UEFA EURO 2016 Pro Evolution Soccer

מה דעתכם? אתם מוזמנים להשאיר לנו תגובה ולספר לנו אילו משחקים אתם רכשתם בסוף השבוע האחרון, ובד בבד לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ישאיר אתכם מעודכנים בכל החדשות המעניינות ביותר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.