בכיר במיקרוסופט טוען כי ה-Xbox One Scorpio ישבור את ה"קיר" שבין שחקני המחשב לקונסולות

מאת: יואב ירושלמי

מוקדם יותר השבוע הכריזה מיקרוסופט על פרויקט ה-Scorpio (עקרב), אשר פותח עידן חדש של הקונסולות, עידן בו הן לא יהיו עוד מוגבלות לארכיטקטורה ספציפית של חומרה למשך מספר שנים, ובמקום זאת, מיקרוסופט תשדרג את ה-SKU בכל 3-4 שנים. ה-Xbox הבא יראה קפיצה מסיבית בפעילות המעבד הגרפי וקפיצה גדולה ברוחב הפס של הזיכרון ביחד עם שדרוג אפשרי של מהירות השעון של המעבד.
הקונסולה המשודרגת תגרום גם בדרכים רבות ל-Xbox One Scorpio להשתוות למפרט מחשבי הגיימינג של ימינו, כאשר הקונסולה מאפשרת גם משחק ברזולוציית 4K בקונסולה לראשונה אי פעם. בנוסף, על פי ראש השיווק של מיקרוסופט אהרון גרינברג, ה-Xbox One Scorpio ישבור את הקיר בין הגיימינג בקונסולות למחשב.

"זה היה חזונו של פיל ספנסר" הוא סיפר ל-Game Reactor, "הרצון שלו היה ממש לשים את השחקן  במרכז של כל מעשינו, לאפשר לשחקנים לשחק ללא גבולות, הגבולות אשר הפרידו בין המשחק במחשב למשחק בקונסולות. אנחנו באמת הרגשנו שזה לא צריך להיות כך, כגיימרים אנחנו לא משחקים רק בדבר אחד או בחדר אחד בכך שאנחנו מאפשרים לך להמשיך לקנות את המשחקים שלנו עם האפשרות לגשת אליהם ממספר התקנים שונים ללא צורך לקנות את המשחק שוב."
"היכולת לספק שידרוגי חומרה. לא רק הופכת את הקונסולה לקטנה יותר אלא גם מעניקה לקהילת הגיימרים טכנולוגיה חדשה, והיתרונות מהצד של המחשב האישי עם גיימינג ברזולוציית 4K..... איך נוכל להביא את זה לקונסולות מבלי להיות מוכרחים לחכות כל כך הרבה שנים. אז זה היה החזון של פיל והקבוצה שלו. אני חושב שאנו יכולים להיות די גאים במה שאנו השגנו עד כה."

אין ספק שמיקרוסופט הרימה רבות את הרף של איכות הקונסולות, ואנחנו לא יכולים לחכות לשים את ידינו על הקונסולה החדשה, ואתם? האם אתם מחכים גם ל-Xbox One Scorpio? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.