Batman: Return to Arkham - יציאת האוסף תתרחש לכל המוקדם בנובמבר לפי דיווח של Eurogamer

מאת: אליאב אלמקייס

לאחר הדלפות מרובות מוקדם יותר השנה, .Warner Bros אישרה בסופו של דבר שהמשחקים Batman: Arkham City וגם Batman: Arkham Asylum יצאו בגרסה מחודשת בחבילה אחת גם לקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One. ולא רק זה נאמר, והחברה הוסיפה כי המשחקים יגיעו כעת על מנוע ה-Unreal Engine 4 כך שהם יהיו הרבה יותר יפים.
עם זאת, רק לפני כמה זמן האוסף הזה נדחה באופן בלתי צפוי "ללא הגבלת זמן" (תאריך כלשהו בעתיד) מה שגרם לרבים להטיל ספקות לגבי הפרויקט וטענו כי אולי הוא היה שאפתני מידי, אלא שעם זאת אתר Eurogamer דיווח לאחרונה כי על פי מספר מקורות שלו, Batman: Return to Arkham צפוי לצאת לכל המוקדם בנובמבר.

המשמעות של דבר כזה היא כי יכול להיות שזה מאוחר מידי (לפחות מבחינת חלק מהאנשים שציפו לשחק באוסף כבר בקיץ הזה), דבר שגרם לספקולציות על כך שמה שגרם לעיכוב עם המשחק הוא גדול מאוד, מפני שהחברה לא הייתה דוחה אוסף שכזה ללא סיבה מוצדקת, אולי אפילו מאוד מוצדקת.

ובכל זאת, עמדתה הרשמית של חברת .Warner Bros עומדת בעינה. בהצהרה שהם סיפקו ל-Eurogamer הם אמרו כי"לאחר שבחנו את התקדמות הפרויקט, הצוות שעובד על המשחק החליט לדחות את השחרור של Batman: Return to Arkham על מנת שהצוות יוכל לעבוד על המשחק יותר ולהוציא חווית המשחק מלוטשת, יפה ומהנה הרבה יותר".

ועדיין, לחברה אין חדשות נוספות עבורנו, כך שכל מה שנותר לעשות הוא לחכות, ואם אתם רוצים להישאר מעודכנים ובעניינים אתם מוזמנים לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.