Batman: The Telltale Series - תכונת מולטיפלייר במשחק תאפשר לאנשים אחרים לקחת החלטות לצד השחקן

מאת: לידור אטיאס

למרות שזה מרגיש כאילו יש עוד הרבה דברים שאנו לא יודעים על Batman: The Telltale Series, דבר אחד אנחנו יודעים והוא שהמשחק לא יהיה רק אפשרי במצב משחק לשחקן יחיד.

המשחק פחות או ישחזר את מה שקיבלנו ממשחקי הרפתקאות של Telltale, אבל עכשיו אפשר גם לאפשר לאחרים להשתתף בתהליך קבלת החלטות במשחק. Telltale חשפה את התכונה החדשה ב"קומיק-קון" בסוף השבוע, כפי שדווח על ידי Shacknews.

המפתחת מודעת לכך ששחקניה לפעמים אוהבים להיות מלווים באנשים כאשר המשחק מציג בחירה כלשהי. "עכשיו, מ-2 ועד ל-2,000 אנשים ויותר יכולים לעזור לשחקן לקבל החלטות," ראש התקשורת של Telltale, איוב סטיופר, אמר. "אנו מסבים כעת את כל המשחקים של Telltale לחוויה אינטראקטיבית מרובת משתתפים וחייה".

Batman: The Telltale Series יהיה הראשון מן המשחקים שלה שיתמוך בתכונת ה-Play Crowd החדשה הזו. הפעלתה מספקת לך URL שאנשים יוכלו להשתמש בו כדי להשתתף בלקיחת ההחלטה. אם הדבר נעשה בשידור, הצופים יכולים לבחור בפעולות שונות על ידי הצבעה בעד או נגד פעולה שמופיעה על המסך. הצופים יכולים לראות כיצד מתפתחת ההצבעה, והמשחק נותן להגדיר את המשחק לבחור את ההחלטה הפופולרית ביותר או לאפשר לשחקן לקחת בכל זאת את ההחלטה הסופית.

Batman: The Telltale Series מגיע ב-13 בספטמבר בעותק פיזי וב-2 באוגוסט עם האפיזודה הראשונה. האם אתם מחכים לו או שלא?
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.