Battlefield 4 - חבילת ההרחבה Naval Strike מחולקת בחינם

מאת: אליאב אלמקייס

עוד הרחבה של המשחק Battlefield 4 ניתנת בחינם לכולם כחלק מהתכנית "Road to Battlefield". הפעם המתנה היא ההרחבה Naval Strike.

מחיר ההרחבה בדרך כלל עומד על כ-15 דולרים (שווי ערך לכ-60 שקלים), אבל עכשיו אפשר לקבל אותה בחינם לגמרי עבור ה-Xbox One ,Xbox 360 ,PS4 וה-PC.

ההרחבה Naval Strike, אשר הושקה במקור במרץ 2014, מציגה ארבע מפות חדשות, חמישה נשקים חדשים, שני גאדג'טים חדשים ורכב רחפת חדש שיכול לנסוע גם במים וגם ביבשה. ההרחבה מוסיפה גם מצב משחק בשם Carrier Assault אשר מהווה הומאז' ל-Titan Mode של Battlefield 2142.

זו אינה הפעם הראשונה שבה EA מחלקת את ההרחבה Naval Strike בחינם - היא עשתה זאת גם באוגוסט 2015, אבל על מנת לקחת אותה היה צריך להיות מנוי ב-EA Access.

כחלק מתוכנית ה-"Road to Battlefield" בחודשים יוני ויולי חילקה ומחלקת EA הרחבות ל-Battlefield 4 ו-Battlefield Hardline. תחילה חילקה את ההרחבה Second Assault בחינם, בעוד ההרחבה Hardline's Betrayal הוצעה ללא עלות מוקדם יותר החודש.
גם החלוקה הנוכחית, בדיוק כמו קודמותיה, תהיה זמינה לשבוע בלבד עד שההרחבה תחזור למחיר המלא.

Battlefield 1 יוצא באוקטובר עבור פלטפורמות המשחק PS4 ,Xbox One וה-PC. גרסת הבטא הפתוחה תתחיל עוד הקיץ, בעוד ש-DICE אישרה לאחרונה שמצב המשחק Rush יחזור.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.