"קומיק-קון" - סיכום חדשות היום השני של הכנס

מאת: נהוראי מבורך כחלון

כנס "קומיק-קון" החל אמש והעניק לנו פאנלים רבים מלאים בהכרזות, Q&A טריילרים והצצות, וההרגשה הייתה כי מדובר בחג של ממש. כמו ביום הראשון, גם היום נשארנו ערים עד לשעות הקטנות של הלילה, וסיכמנו עבורכם את כל האירועים המרכזיים שהתרחשו אמש.
תחילה, הכנס סיפק לנו כרזות חדשות לסרטים עתידיים הצפויים לצאת לאקרנים בשנה הנוכחית ובשנה הבאה. הסרטים "וונדר וומן" (יולי 2017), "המלך ארתור" (פברואר 2017) ו"קונג: אי הגולגלות" (מרץ 2017) זכו לכרזות רשמיות ראשונות עבורם, והסרטים "באטמן לגו" (פברואר 2017) ו"חיות הפלא והיכן למצוא אותן"(נובמבר 2016) התהדרו בכרזות חדשות גם הן:
אחר כך, רשת הטלוויזיה AMC קיימה פאנל בנושא סדרותיה "המתים המהלכים" ו"אימת המתים המהלכים", שם המפיקים בפועל והכוכבים שוחחו על סדרותיהם, וכן שוחררו טריילרים חדשים. את הסיקור המלא בעניין תוכלו לקרוא פה.

לאחר מכן, התקיים פאנל בנושא הסדרה הפופולרית "משחקי הכס", שסיימה לא מכבר את עונתה השישית ודחתה את עליית עונתה השביעית. המפיקים בפועל וכוכבי הסדרה שוחחו על העונה ההולכת וקרבה, וכן שחררו טיזר פרסומי המסמן את תחילת הפקת העונה השביעית. את החלק הראשון של הפאנל תוכלו לראות כאן, את חלקו השני של ה-Q&A מהקהל כאן, ואת הטיזר הפרסומי פה.

ואז, התקיים פאנל בנושא סדרת Marvel "סוכני ש.י.ל.ד." בו המפיקים בפועל והכוכבים שוחחו על העונה הקרבה שתציין לסדרה 4 שנים, וכן הכריזו על הופעה צפויה של גוסט ריידר. את הסיקור המלא בעניין תוכלו לקרוא פה. במקביל, התרחש פאנל בנושא סדרת הטלוויזיה העתידית "אלים אמריקאים" בהתבסס על הרומן הגרפי של ניל גיימן, ושם שוחרר אלינו טריילר אותו תוכלו לראות כאן. בהמשך גם התרחש פאנל בנושא הסדרה "ויקינגים", ומשם שוחרר אלינו טריילר לעונה הרביעית הקרבה אותו תוכלו לראות כאן.

בערב, התרחש פאנל של רשת הטלוויזיה Cartoon Network, בו נחשפו טריילרים והצצות בנוגע לסדרותיה של הרשת הצפויות לעלות לשידור במהלך הסתיו של 2017, ואת הסיקור המלא בעניין תוכלו לקרוא כאן. בהמשך, בשעה מאוחרת יותר, התרחש פאנל בנושא הסדרה הפופולרית למדי "ריק ומורטי" מרצועת השידור Adult Swim, ושם נחשפה לקהל הצצה לעונה השלישית שכולם כל כך מחכים לה, אך זו לצערנו לא שוחררה גם לנו. בנוסף, התקיים פאנל גם בנושא הסדרה "סמוראי ג'ק" ועונתה החדשה שתעלה בקרוב, ושם הוקרנה גם כן הצצה, אך גם היא לא שוחררה לנו.

בשעת לילה מאוחרת יותר, התרחש פאנל בנושא סדרת הטלוויזיה "סאות' פארק", בנוגע לעונתה ה-20 שתעלה בקרוב ולמשחק הווידאו שלה שישוחרר בקרוב, ואת הסיקור המלא בעניין תוכלו לקרוא כאן. אם כבר משחקי וידאו עסקינן, שוחרר טריילר חדש למשחק "Injustice 2", ואת הסיקור המלא בעניין תוכלו לקרוא כאן.

בנוסף לכך נעשתה הקרנת הבכורה העולמית של הסרט "באטמן: הבדיחה ההורגת". הסרט זכה מצד הקהל לביקורות מעורבות, במיוחד על הדרך בה הוא מעבד את הקומיקס, על הצורך בדירוג R והשימוש המופרז (ולדעת רבים, המיותר) באלימות ובמיוחד במין. בשבוע הבא, נזכה גם אנחנו לצפות בסרט כשישוחרר.

מעט בענייני קומיקס - טקס פרסי "אייזנר" הגדול התרחש, המועמדות הישראלית מטעם "קומיקאזה" נכשלה, כאשר החנות האהובה הפסידה בקטגוריית חנות הקומיקס הטובה ביותר. מה שכן, הרומן הגרפי "הריאליסט" של אסף חנוכה זכה בקטגוריית ההוצאה המתורגמת לאנגלית הטובה ביותר. בעניינים אחרים - סדרה חדשה שתאחד בין צבי הנינג'ה לבאטמן הוכרזה, והוכרז כי באוקטובר הקרוב דדפול יתאחד עם הסימביוט ויהפוך לוונום. נראה מעניין.

אלו היו החדשות המרכזיות מאירועי ליל אמש ביום השני של כנס "קומיק-קון". גם הלילה, נישאר עבורכם ערים לשעות הקטנות של הלילה, ונסקר את כל האירועים הגדולים, כולל התצוגות המרכזיות של DC ו-Marvel, ואתם מוזמנים להתעדכן מחר בכל הסיקורים שלנו. עד אז, חג "קומיק-קון" שמח!
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.