סיכום חדשות The CW מכנס "קומיק-קון": טריילרים

מאת: נהוראי מבורך כחלון

לאחר התצוגות הגדולות של .Warner Bros ו-Marvel, היום השלישי של כנס "קומיק-קון" עלה מדרגה נוספת בהייפ גדול למעריצים בעת שרשת הטלוויזיה האמריקאית הפופולרית The CW, הידועה בעיקר בשל סדרות גיבורי-העל הרבות המשודרות בה, גנבה את ההצגה עם טריילרים חדשים לעונותיה הקרובות של סדרותיה. המעריצים, זה בוודאי, לא יישארו אדישים ללפחות טריילר אחד ספציפי.
השנה האחרונה הייתה נקודת ציון גדולה עבור רשת The CW ויקום גיבורי-העל הטלוויזיוני שלה. עונתה הרביעית של "החץ", הסדרה המקורית והראשונה ביקום שהחלה עוד ב-2012, אמנם לא שחזרה את הצלחת עונותיה הקודמות, אך הצליחה לשרוד את עונת השידורים לטובת עונה חמישית, ו"הפלאש", הסדרה השנייה ביקום, הפכה לחביבת הקהל וזכתה לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד. במקביל, החלה את שידוריה סדרה שלישית ביקום, "אגדות המחר", שאמנם לא זכתה לאהדה רבה אך נחלה הצלחה בכל הנוגע לרייטינג, וסדרה רביעית ביקום, "סופרגירל" ששודרה בכלל ברשת "CBS", נרכשה והוכרזה כשלב הבא ביקום המשותף. ובכן, בהחלט הצלחה.

אמש, כחלק מסיומו של היום השלישי בכנס "קומיק-קון", הגיע תורה של רשת הטלוויזיה The CW לזכות בקדמת הבמה, והיא הציגה בזו אחר זו את סדרות יקום גיבורי-העל שלה, שהתהדרו בטריילרים חדשים ומעלי ציפיות.

תחילה, הייתה זו "החץ". כוכבי הסדרה סטיבן אמל, דיוויד רמזי ואמילי בט ריקרדס, יחד עם המפיק בפועל גרג באנטלי, עלו לבמת הכנס. הצוות שוחח על הביקורות הנוקבות כנגד העונה הקודמת, והבטיח כי העונה הקרבה תהיה "שונה לחלוטין מזו הקודמת. המשך לסיפור, אך סיפור אחר - עמוק יותר ורגשי יותר". כמו כן, סופר מעט על העלילה הצפויה, כפי שתוכלו לראות בעצמכם מהטריילר לעונה, החמישית במספר, ששוחרר בתום הפאנל:
העונה החמישית של "החץ" תעלה לשידור ב-5 באוקטובר הקרוב. לאחר התצוגה של "החץ", היה זה תורה של "אגדות המחר". באנטלי, שהוא למעשה המפיק בפועל של כל הסדרות ומהווה למעין מפקח אחראי ויוצר ראשי, המשיך גם לפאנל זה, ואליו הצטרפו כוכבי הסדרה ויקטור גרבר, ברנדון ראות', דומיניק פרסל ופראנז דרמה, ואליהם הצטרף מי שעתיד לגלם את האנטגוניסט הראשי בעונה הקרבה, ג'ון בארומן. הצוות שוחח על העונה הקרבה, ועל "חוסר האהבה" (בלשון המעטה) כלפי הסדרה עד כה. ושלא תחשבו שהצוות נותר אדיש לביקורות השליליות - בשיחה בנושא על הבמה בכנס נאמר לא פעם כי "התסריטאים עבדו מאוד קשה, כולנו עבדנו מאוד קשה. זו הולכת להיות עונה נהדרת". לא סופר הרבה אודות העלילה, אך הובטח כי היא תכלול "הרבה אקשן, הרבה מאוד". לבסוף, שוחרר טריילר לעונה הקרבה, השנייה במספר, שתעלה לשידור ב-13 באוקטובר הקרוב:
אחר כך, היה זה תורה של הסדרה "ספורגירל". באנטלי המשיך גם לפאנל זה, ואליו הצטרפו כוכבי הסדרה מליסה בנויסט ודייוויד היירווד. הצוות שוחח על הופעתו של סופרמן ועל החיבור הצפוי של הסדרה ליקום של The CW. לא סופר דבר על העלילה, ולא נעשתה הכרזה משמעותית כלשהי, פרט לזו שהודיעה כי האייקון משנות ה-70 לינדה קרטר תופיע בעונה הקרבה כנשיאת ארצות הברית. היות והעונה הקרבה טרם החלה את צילומיה, לא שוחרר טריילר כלשהו. העונה החדשה, השנייה במספר, תעלה לשידור ב-10 באוקטובר הקרוב.

לבסוף, הייתה זו "הפלאש" שהגיעה אחרי כולן וגנבה את ההצגה. באנטלי המשיך כמובן גם לפאנל זה, ואליו הצטרפו כוכבי הסדרה גרנט גאסטין, קנדיס פאטון, קרלוס ואלדז, טום קוואנו, ג'סי ל. מרטין, קיינן לונסדייל וטום פלטון. הצוות שוחח על עיבוד הקומיקס הידוע לשמצה "פלאשפוינט" כסיפור המרכזי בעונה הקרבה, ועל הדרך בה הוא ישפיע על יקום The CW בכללותו. לא פורט יותר מידי על הסיפור חוץ מהנרטיב המרכזי שלו - בארי אלן חוזר לעבר, משנה את ההיסטוריה ובכך יוצר בהווה ציר זמן חדש - ובתום הפאנל, שוחרר טריילר לעונה החדשה, השלישית במספר, שתעלה לשידור ב-4 באוקטובר:
אישית, אין לי כל כך מה לומר בנושא הטריילרים ל"החץ" ול"אגדות המחר", שהיו די סבירים, אך אני בהחלט יכול לומר כי הטריילר של "הפלאש" היה פשוט מלהיב ובהחלט גרם לציפיות שלי לעונה הקרבה לעלות ובהרבה. נראה שהיא עומדת להיות נהדרת, ואני אומר זאת בבטחה מלאה, עד כדי כך.

וזו הייתה תצוגת The CW, שבהחלט הייתה מאוד מעניינת, ובמיוחד בחלק האחרון בה, ונראה ממנה שעונת השידורים הקרבה הולכת להיות לא רעה בכלל. עקבו אחר האתר לסיכום היום השלישי והסופי של "קומיק-קון" בהמשך היום, או לחילופין התעדכנו בעמוד הפייסבוק שלנו לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.