העדכון החדש של GTA Online הוא עדכון הכולל מודים חדשים של אופנועים

מאת: יואב ירושלמי

העדכון הבא ל-GTA Online כולל רישומים של מה שככל הנראה יהיה חבילת הרחבה של אופנועים.
כמו שפורסם בפורומים של המשחק, הרישומים מכילים בתוכם רפרנסים לאופנוענים " Bad Deal ,Initiation ,Rescue Contact ו-Export".
TezFunz אשר גילה את הרישומים, שם לב כי לחלק מהם יש קידומת של "gb" מה ששימש למשימות CEO ו-VIP.
זה כולל פיקוד על שחקנים אחרים במשימות, אז ייתכן כי אולי השחקנים יוכלו לתהארגן יחדיו בכדי להקים כנופיה ולנהל אותה.
רישום אחר כולל בתוכו את הקידומת "am" מה שבדרך כלל קשור לבעלות על רכוש, וזה מצביע על כך שאולי השחקנים יוכלו לקבל מוסך להתאמה אישית של אופנועים.

העדכון האחרון הנודע בשם Cunning Stunts הציג במצב מרובה המשתתפים אפשריות לשחקנים בהם יכלו לקפוץ בתוך לולאות וצינורות עם רכבים במירוץ (וגם לא), או לקפוץ מרמפות במהירות אדירה תודות לבוסטים במשחק, והשחקנים יכולים כעת גם לקפוץ דרך טבעות אש מסיביות במהלך המסלול, אשר נמצאות בקו השמיים של העיר לוס סנטוס, גבוה מאוד מעל האדמה.

"הקפיצות, הזינוקים, השטחים והמכשולים בכל מירוץ הוצבו בתיאום עם התכונות של רכבים מסוגים מסויימים, כולל הסופר-מכוניות החדשות, מכוניות הספורט החדשות והאופנועים" הסבירה Rockstar.

"וכמובן שתחרויות כאלה צריכות להגיע יחד עם לבוש ראוי, בו יש ציוד חדש של רכיבת מוטוקורס (רכיבת אופנוע בתנאי שטח קשים), חליפות מירוץ, קסדות ועוד שורה של תוספות אחרות."

חבילת הרחבה ל-GTA V (שחקן-יחיד) עוד לא נראית באופק, אבל מספר השחקנים במצב מרובה המשתתפים של המשחק מסביר מדוע Rockstar מתרכזת עכשיו בו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.