סיכום חדשות Marvel מכנס "קומיק-קון": טריילרים, הצצות והכרזות

מאת: לידור אטיאס

בשעות הקטנות של הלילה, וזמן לא מבוטל לאחר ההיסטריה מהטריילרים השונים של .Warner Bros (ביניהם הטריילרים של סרטי היקום הקולנועי של DC), לקחה את הבמה Marvel ולא חסכה בפרטים חדשים, כולל טריילרים, אלא שמרביתם, כצפוי, נותרו אקסקלוסיביים לבאי התערוכה ומי שישבו הלכה למעשה בתצוגה של Marvel וצפו במתרחש.

בראש ובראשונה התחילו ב-Marvel בהצגת לוגו חדש לחברה שילווה את התחלתם סרטיהם מעתה. הלוגו החדש דומה במרביתו ללוגו הקודם, אך השינוי המרכזי בו הוא החלפת קטעי הקומיקס האייקוניים של Marvel הנוטים להופיע ברקע בקטעים מתוך היקום הקולנועי ההולך ומתהווה, ובעיקר הצגתם ברקע של דמויותיהם של גיבורי-העל איירון מן, קפטן אמריקה, תור, הענק הירוק, הפנתר השחור, אנטמן, האלמנה השחורה ועוד. לאחר ציפייה ממשוכת במשך הלילה, הלוגו הועלה בסופו של דבר לרשת כדי שגם אנו נוכל לצפות בו:
לאחר הצגת הלוגו, התצוגה עברה להתמקד בסרטי החברה. הסרט הראשון אשר זכה לבמה היה "הפנתר השחור", ותחילה עלה לבמת הכנס הבמאי ריאן קוגלר, ולאחריו הכוכב הראשי צ'דוויק בוזמן (אשר זו הפעם הראשונה שלו ב"קומיק-קון"), ולאחר מכן הצטרפו אל השניים שחקנים נוספים מהסרט העתידי - מייקל בי. ג'ורדן שיגלם את אריק קילמונגר, לופיטה ניונגו שתגלם את נאקיה ודנאי גורירה שיגלם את אוקוי. הצוות שוחח מעט על הבמה אודות הסרט, והכריז כי הפקתו תחל בינואר 2017. אחר כך, הוצג הלוגו הראשון לסרט:

הבא בתור לקדמת הבמה היה "תור: ראגנארוק". מכיוון והסרט נמצא בשלבי צילום, שהחלו ממש לא מזמן, צוות השחקנים והבמאי לא יכלו להגיע לתצוגה, אך דובר עליו לא מעט, וכן הוקרן גם סרטון קומי קצר המציג את מעלליהם של תור והענק הירוק בעת אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", והוא הוגדר על ידי הקהל כ"נהדר", אך לצערנו הוא לא שוחרר לנו. לבסוף, הוצג לקהל לוגו חדש לסרט:

לאחר מכן, הגיע תור "דוקטור סטריינג'". צוות שחקני הסרט, בנדיקט קמברבאץ', טילדה סווינטון, צ'יווטל אגיופור, מאדס מיקלסן, רייצ'ל מקאדמס ובנדיקט וונג, וכמובן גם הבמאי, סקוט דריקסון, עלה לבמה ושוחח בקצרה על הסרט ועל הצפוי לקרות בו. תוך זמן קצר, הוקרן לנוכחים גם טריילר חדש לסרט, שבמקרה הזה דווקא כן שוחרר גם לנו:

בנוסף לטריילר, הוצגה גם כרזה חדשה לסרט, ששוחררה במקביל גם לנו:

מיד אחר, את הבמה תפס את הסרט "ספיידרמן: חזרה הביתה". אל הבמה עלה הבמאי ג'ון וואטס, ואליו הצטרפו כמה מכוכבי הסרט ובראשם טום הולנד. דובר מעט על הסרט, ובסופו של דבר הוצג קליפ קצר, המהווה מעין טריילר לסרט, שהציג את חייו של פיטר פארקר כתלמיד תיכון וניסיונו לשלב את פועלו כגיבור-העל ספיידרמן, ובסופו גם הוצג לראשונה נבל הסרט בצורה רשמית - הנשר, שלפי כל השמועות יגולם על ידי מייקל קיטון. ה"טריילר" לא שוחרר לנו, אך כן תואר לפרטי פרטים באינטרנט על ידי הנוכחים, והוגדר כ"מדהים". מה שכן שוחרר לנו, זו תמונת קונספט אמנותית המציגה את ספיידרמן נאבק בנבל הנשר:

אחר כך, הפוקוס עבר אל "שומרי הגלקסיה 2". ג'יימס גאן עלה לבמה עם כמה ראבג'רים ונתן שואו של כמה דקות לצידם, ולאחר מכן הוא המשיך בהנחיית פאנל בנושא הסרט והציג את כוכבי הסרט שעלו לבמה בזה אחר זה - כריס פראט, זואי סלדנה, קארן גילאן, דייב בטיסטה, פום קלמנטיף (שנחשף כי תגלם את מאנטיס), אליזבת' דביקי (שנחשף כי תגלם את איישה) ולבסוף קורט ראסל (שנחשף כי יגלם את אביו של פיטר קוויל, הידוע גם כאגו, הכוכב החי). מאוחר יותר, הצטרף אל הבמה גם מייקל רוקר, שהגיע בתלבושת מלאה ובאיפור מלא כפי שהוא בסרט. הצוות שוחח אודות הסרט ארוכות, ולאחר מכן גאן הכריז כי אטרקציה חדשה בשם "Guardians of the Galaxy: Mission: Breakout" בהתבסס על הסרט תגיע לדיסנילנד ב-2017, ולבסוף הוצג הטריילר הראשון לסרט. הטריילר אמנם לא שוחרר לנו, אך סרטון ההסבר אודות האטרקציה החדשה דווקא כן, בצירוף לוגו חדש לסרט:

לסיום התצוגה של Marvel, כל אלו שהגיעו אל הבמה עוד מתחילת הערב, למעלה מ-40 איש (סכום ממש לא מבוטל), עלו בחזרה לצילום תמונה משותפת, ואליהם הצטרפה בהפתעה זוכת האוסקר ברי לארסון, שהוכרזה כמי שתגלם את קפטן מארוול בסרט אודות הדמות שייצא לאקרנים ב-2019, והתרגשות ניכרה על פניה. לבסוף, גם הוצג הלוגו הראשון לסרט:

אז נגמרה תצוגת Marvel, שעבור הקהלה בבית, הייתה מאכזבת במיוחד, זאת כשהטריילרים שהוצגו באירוע עצמו לא עלו לרשת (למעט "דוקטור סטריינג'") ואלו שנשארו ערים עד לשעות הקטנות התאכזבו, וכשכן זכו לצפות לפחות בלוגואים החדשים, התאכזבו מכך שהם לא נראים טוב במיוחד. מה דעתכם על ההכרזות השונות? כתבו לנו בתגובות. עקבו אחר האתר ועמוד הפייסבוק שלנו לחדשות נוספות בהמשך היום.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.