סיכום חדשות Marvel/Netflix מכנס "קומיק-קון": טריילרים, הצצות והכרזות

מאת: נהוראי מבורך כחלון

כנס "קומיק-קון" החל בלילה האחרון בצורה רשמית, וכבר הספיק לעניין את משתתפיו ואת הגולשים שנשארו בבית בכל המתרחש בו (לא מעט סרטים הקרינו כמה סצנות מתוכם; לא מעט סדרות טלוויזיה סיפקו הצהרות רשמיות). אבל, בגולת הכותרת, כמו בכל שנה, נמצאים גיבורי-העל, ואלו של Marvel בפרט. הלילה האחרון היה גדוש בטריילרים, הצצות והכרזות, ואנחנו כאן בשביל לסכם לכם את כל מה שקרה באחד מהלילות המלהיבים ביותר של התקופה האחרונה.

במקור, Marvel/Netflix הודיעו כי הם "בסך הכל" מתכננים לערוך פאנל בנושא סדרת הטלוויזיה הקרובה שלהם, "לוק קייג'" ("Luke Cage"), שצפויה לעלות לשידור בספטמבר הקרוב (כל הפרקים יהיו זמינים ב-30 בספטמבר), אך במהרה אירוע של סדרה אחת הפך לאירוע של שלוש סדרות נוספות, עם שלל סצנות שהוקרנו לקהל הנוכח, טריילרים ששוחררו גם לאלו שנשארו בבית ולא מעט הכרזות משמעותיות.

תחילה, אל במת הכנס הגיע ג'ף לואב, יו"ר מחלקת הטלוויזיה של Marvel, ואליו הצטרף באותה הדקה ג'ון ברנטל, אשר גילם את דמותו של המעניש בעונה השנייה של "דרדוויל", והשניים שוחחו על סדרת הסולו הצפויה לדמות שהוכרזה לפני כמה חודשים.

כשהיה נדמה שמדובר בכלל בפאנל בנושא "המעניש", לואב הזמין אל במת הכנס את המפיק בפועל של "לוק קייג'", צ'או הודרי קוקר. לאחר מכן, הצטרפו שחקני הסדרה - פרנק וויילי המגלם את רפאל סקארף, תיאו רוסי המגלם את שיידס, סימון מיסיק המגלמת את מיסטי נייט, מהרשללה עלי המגלם את מוקסין, אלפרה וודארד המגלמת את מריה דליארד ובסוף כל אלו מייק קולטר המגלם את לוק קייג'. כמו כן, כן נודע כי רוזריו דוסון המגלמת את קלייר טמפל הייתה אמורה להגיע, אך השתתפותה אינה יכלה להתקיים בשל התנגשות לוח זמנים עם צילומי "איירון פיסט" (כך למעשה, אושרה השתתפותה שם).

צוות השחקנים שוחח על הסדרה, וצוין כי "המוזיקה היא חלק גדול בסדרה, יהיה ניתן להרגיש אותה" והוכרז כי כל פרק בסדרה ייקרא על שם שיר ידוע אחר. בין לבין, הוקרנו בפני הנוכחים שלושה קטעים שונים מתוך הסדרה, ובסופם טריילר, אשר שוחרר גם לנו:
לאחר מכן, בתום הפאנל בנושא "לוק קייג'", לואב הפתיע את הנוכחים שחשבו כי האירוע נגמר, והציג בפניהם כרזה פרסומית חדשה וגם טיזר של הסדרה "איירון פיסט" אשר צפויה לעלות לשידור בתחילת 2017, שלמזלנו הרב שוחררו גם לנו:
אך זה לא נעצר שם, כשלואב הפתיע עם הכרזה בדבר חידוש "דרדוויל" לעונה שלישית, זאת בצירוף סרטון וידאו. ואם כל מה שבא עד עכשיו לא הספיק, הגיע גם טיזר ראשון לקרוס-אובר המיוחל "הדפנדרס", אשר אישר את הגעת הסדרה ב-2017, כנראה בחציון השני לאחר "איירון פיסט". זכינו למזל רב, כי גם הטריילר הזה שוחרר לנו:

אז זה היה היום הראשון של "קומיק-קון", לפחות בגזרת Marvel/Netflix: שלושה קטעים מתוך "לוק קייג'" וטריילר; הכרזה רשמית בדבר הופעתה של רוזריו דוסון ב"איירון פיסט"; כרזה פרסומית וטיזר ל"איירון פיסט" ואישור עליית הסדרה ב-2017; אישור החידוש של "דרדוויל" לעונה שלישית; טיזר ל"הדפנדרס" ואישור עליית הסדרה ב-2017. בהחלט מדובר בלא מעט.

זו רק ההתחלה, ובשני הימים הבאים נזכה לשלל חדשות, הכרזות, הצצות וטריילרים לאינספור סרטים נוספים. צפו מאיתנו לעדכונים, עקבו אחרי האתר או לחילופין אחר עמוד הפייסבוק שלנו. חג "קומיק-קון" שמח!

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.