No Man's Sky - הסרטון הראשון בסדרת סרטונים אודות המשחק מציג את חקר הכוכבים

מאת: יואב ירושלמי

המשחק No Man's Sky יוצא בחלק הראשון של החודש הבא, ובזמן שראינו המון תמונות, וקראנו הרבה רשמים אודות המשחק, עדיין יש כאלה בינינו שמהרהרים מה בעצם נעשה על כל 18 טריליון הכוכבים שניתנו לנו. טוב, חוץ מסתם להסתכל על דברים נחמדים כמו תמונות, אנחנו קיבלנו סדרה חדשה של סרטונים שתעזור לנו להבין מה בעצם קורה שם.
הסרטון הראשון בסדרה מתמקד בחקירת העולם, כאשר בהמשך יגיעו סרטונים נוספים אודות מלחמה, סחר והישרדות. ההישרדות היא ככל הנראה ההיבט המושך ביותר במשחק. הסרטון למטה נותן הצצה קצרה לחלק מהסביבות המגוונות שתחקרו במשחק. רוב הסיכויים שאתם לא תראו שום דבר זהה לסרטון שלמטה (המשחק מאוד מסיבי, אחרי הכל), אבל הסרטון כן מוכיח שהולך להיות הרבה מגוון.

ובכן, בין אם תגיעו לכוכבים המתוארים בסרטון שכאן למטה או לא, מובטחות לכם כמות שעות גדולה מאוד של חקר מאתגר ומעניין בהקשר לכוכבים שאתם תראו, וכל שעות החקר האלה יכללו הרבה מאוד אלמנטים של לוחמה, הישרדות וכנראה שגם סחר, כך שמפעם לפעם אתם תצטרכו לחדד את כישוריכם בכל אחד מנדבכי המשחק, ותקוו, אולי, לפגוש שחקנים אחרים ברחבי העולם העצום.

No Man's Sky יגיע לידינו ב-8 באוגוסט. אתם מוזמנים להגיב לנו כאן למטה מה דעתכם על הסרטון החדש ולאיזה מן הסרטונים הבאים אתם מצפים יותר ולמה, כמו כן אתם מוזמנים להישאר מעודכנים לעוד חדשות בנושא עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.