No Man's Sky - אין יותר דחיות, העבודה על המשחק נגמרה

מאת: לידור אטיאס

No Man's Sky של חברת Hello Games הוא סוף כל סוף משחק שלם ומוכן שעבודת הפיתוח עליו הסתיימה (לפחות עד שיתחילו להגיע תלונות על באגים). ההכרזה נעשתה בטוויטר על ידי היוצר של המשחק ואחד מהמייסדים של Hello Games, שון מוריי, בעודו מחזיק דיסק המכיל את המשחק בתוכו לצד שאר חברי צוות הפיתוח.

ההכרזה הזו באה לאחר שבסוף חודש מאי אותו שון מוריי שהכריז על השלמת המשחק בטוויטר אף קיבל איומים על חייו בעקבות הכרזתו דאז על דחיית המשחק, אבל אין ספק שמאוד מספק לדעת כעת שהדחייה הזו לא תלווה בדחיות נוספות וכי המשחק באמת מוכן.

כעת כשהמשחק הושלם משמעות הדבר היא שכל העבודה העקרונית על המשחק הסתיימה והדיסקים של המשחק מוכנים להיות מיוצרים בכמויות מסחריות ולהישלח לצרכנים, זאת כאשר המשחק עבר כמה שיפורים במהלך הזמן שמאז הדחייה.
ואם כל זה לא היה מספיק, אז תשימו לב לנתון הבא שפורסם על ידי לא פחות ולא יותר מהחנות Amazon - לפי סקר שנערך על ידה, המשחק No Man's Sky הוא המשחק המצופה ביותר של השנה הזו.

No Man's Sky יגיע ל-PC וה-PS4 ב-9 באוגוסט 2016 ועד אז אתם מוזמנים להגיב לנו כאן מה דעתכם וגם להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.