עותק מודלף של No Man's Sky נקנה על ידי מעריץ, שמאוחר יותר פרסם תכנים מתוך המשחק

מאת: לידור אטיאס

No Man's Sky הוא אחד המשחקים הכי מצופים של השנה, והשקתו צפויה להיערך ב-9 באוגוסט עבור ה-PS4 וב-12 באוגוסט עבור ה-PC. מדובר בעוד קצת פחות משבועיים, אבל מעריץ אחד לא יכל עוד לחכות, רכש באינטרנט עותק מודלף של המשחק והחל לפרסם סרטונים מתוך המשחק וגם כאלה המציגים את האריזה באינטרנט.

המעריץ הזה משתמש בשם המשתמש Daymeeuhn והוא היה זה שרכש את העותק המודלף של המשחק בגרסת ה-PS4 שלו. הסכום שהוא שילם עבור העותק הזה הוא גדול במיוחד - ועל פי מה שפורסם ב-Reddit, מדובר בכ-1250 דולרים (אלא שמאז הרישום ב-Ebay הוסר, כך שמדובר בהערכה). כשהעותק הגיע אליו הוא הצהיר שהוא יפרסם סרטונים מתוך No Man's Sky באתר Dailymotion.

זה ללא ספק לא מה שהמפיצה סוני והמפתחת Hello Games רצו, ולכן סוני עמלה על הסרת הסרטונים מרשת האינטרנט, עד כי קשה לומר שניתן למצוא אחד מהם ברגעים אלו (ייתכן שכן). מי שהתייחס בצורה ישירה לכך הוא יוצר המשחק שון מוריי, אשר ביקש מן המעריצים בטוויטר האישי שלו לא לצפות בקטעי הווידאו, ואמר: "אנחנו העברנו שנים במילוי No Man's Sky בהפתעות. אתם מחכים כבר מספר שנים. אל תקלקלו את זה לעצמכם."

לבסוף, פרסם המשתמש עדכון ב-Reddit בו הוא טוען כי הוא לא יעלה יותר סרטונים מתוך המשחק. "זה הכל מסרטוני הוידאו שלו," אמר. "[Hello Games] ושון [מוריי] לא אוהבים את זה, וזה עושה לי כאב ראש להתמודד עם הבלאגן הזה [.] אני לא רוצה להיות הבחור שעושה ספויילרים בנוגע לכל השיט המגניב, ואני משאיר את זה כמו שזה!".

מה דעתכם על הסאגה הזו? האם הספקתם לראות את הסרטונים בעצמכם? ספרו לנו מה חשבתם על כל זה והישארו מעודכנים באמצעות האתר וגם באמצעות לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.