No Man's Sky - טריילר ההישרדות הגיע

מאת: אליאב אלמקייס

הציפייה למשחק No Man's Sky גוברת מרגע לרגע כאשר חברת Hello Games (מפתחתת המשחק No Man's Sky) לא מפסיקה לשחרר טריילרים למשחק. מה קרה עכשיו? הטריילר הרביעי והאחרון בסדרת הטריילרים המציגים את המשחק, וזה המדבר כולו על ההישרדות במשחק, שוחרר. 
המשחק No Man's Sky בקרוב ישוחרר לאחר דחייה של 3 ימים בשחרור לפלטפורמת ה-PC, אבל לפחות לנו יהיה יותר זמן להתכונן למגוון הסכנות במשחק. חלק מההכנה כוללת צפייה בטריילר הרביעי והאחרון אשר מציג לנו את נוף הכוכבים המרהיב יחד עם בעלי החיים המתקיימים בכוכבים השונים, רכב ההישרדות בו נוכל לטייל ולשפר את כישורי הדמות, כאשר אנו רואים גם את חללית מתוך המשחק עימה אנו טסים מכוכב אחד לכוכב הבא.

אבל לפני שנגלוש לטריילר הזה, נמליץ לכם לצפות בטריילרים הקודמים בסדרה הטריילרים הזו. על כל אלו אנו כתבנו והם זמינים אצלנו באתר, וכל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור הרללונטי לכם מן הרשימה שלהלן:

מה בעצם ישפיע על ההישרדות שלכם במשחק? קודם כל ולפני הכל התנאים הקשים של כוכבים מסוימים עליהם תשהו. מדובר ברעלים, חום, קור, ועוד, ואם אתם לא מצוידים בהגנה המתאימה, תצטרכו לחפש מחסה בדרך (לכל הפחות). אלא שזה לא נעצר שם ואיום נוסף שאתם תפגשו קשור לבעלי החיים / חייזרים שגרים בכוכבים השונים, אשר עשויים להיות עוינים. כאשר תפגשו בהם אתם תצטרכו לנוס על נפשכם או להילחם.
הטריילר הרביעי מספק גם הצצה קצרה מאוד לתפריטי המשחק, שם תוכלו לשדרג את השחקן שלכם, והם עשויים להזכיר לחקלכם את התפריט של המשחק Destiny.

בנימה אישית, לאחר צפייה בכל הטריילרים אני יכול להגיד שלטעמי המשחק No Man's Sky נראה מעולה, כזה שבו עולם פתוח המכיל כל כך הרבה אפשרויות של חקר, לחימה, סחר, גילוי צורות חיים חדשות, מלחמות בקרקע ובאוויר ועוד המון דברים שהתרשמתי מהם. אין ספק שניכר כי Hello Games עושה עבודה נהדרת בפיתוח ואני מאוד מצפה לו.
                                    
המשחק No Man's Sky יושק לקונסולת ה-PS4 באירופה ב-10 באוגוסט ול-PC ב-12 באוגוסט.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.