בסוף השבוע הקרוב Rainbow Six Siege יהיה זמין בחינם ויימכר בהנחה של 50 אחוזים

מאת: אליאב אלמקייס

אם אי פעם רציתם להתנסות במשחק Rainbow Six Siege ולא הייתה לכם הזדמנות, אתם תשמחו לדעת שהיא הגיעה. בסוף שבוע הקרוב כל מי שבבעלותו Xbox One או PC יוכל לשחק במשחק Rainbow Six Siege בחינם למשך כל סוף השבוע.
אבל זה לא נעצר שם - אם אהבתם את מה שראיתם ואתם תהיו מעוניינים לרכוש את המשחק, אז אתם תוכלו לרכוש אותו בהנחה של 50 אחוז (תקף גם לגרסה הרגילה וגם לגרסת הזהב) עד יום ראשון.


על מנת להוריד את המשחק למחשב אתם תצטרכו קודם כל לפתוח חשבון Uplay (אם עדיין אין לכם אחד כזה), ולאחר מכן תצטרכו להתקין את המשחק דרך Steam. כל האירוע הזה ייפתח היום ה-28 ביולי בשעה 20:00, והיא יסתיים עבור שחקני המחשב ביום שני, ה-1 באוגוסט בשעה 20:00, ועבור שחקני ה-Xbox One בשעה 10:00 גם כן ביום שני ה-1 באוגוסט.

כדי לשחק בקונסולת ה-Xbox One יש להיכנס לחנות לחפש את המשחק Rainbow Six Siege ולהוסיף אותו לסל המשחקים, זאת בהתאם ללוח הזמנים שצוין לעיל.

במידה ואתם משחקים בגרסת המחשב, מומלץ לבדוק את דרישות המערכת המופיעות בעמוד הרשמי של המשחק ב-Steam. למעבר לעמוד זה לחצו כאן.

האם אתם שמחים שיש סוף שבוע חינמי? ספרו לנו האם אתם מתכוונים לנצל אותו ואנחנו כמובן נשמח לשוחח עם כל אחד ואחד מכם. כמו כן על מנת לשמוע על אירועים דומים בעתיד אתם מוזמנים לעקוב אחרינו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.