הזמנה מראש של Rise of the Tomb Raider ל-PS4 תקנה לכם גם את Tomb Raider: Definitive Edition

מאת: לידור אטיאס

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration יסמן את הגעתו המצופה במיוחד של Rise of the Tomb Raider גם לפלטפורמת ה-PS4, אך כמובן שלא די בכך והמשחק צפוי להגיע עם מגוון תכנים נוספים.

לצד משחק הבסיס, כל תוכן ה-Season Pass יהיה כלול, מספר מודלים שונים של לארה קרופט יהיו זמינים במשחק, מצב משחק Co-Op חדש וגם משימת קמפיין חדשה (הדברים החדשים הללו יהיו זמינים לבעלי ה-Xbox One וה-PC שרכשו את ה-Season Pass). הדבר היחידי שיהיה אקסקלוסיבי ל-PS4 הוא כמובן התמיכה ב-PSVR.

אבל אם כל זה לא מספיק, אז דעו לכם ש-Square Enix הודיעה כי מי שיזמין מראש את Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration בחנות הרשמית של PlayStation, יקבל בחינם את Tomb Raider: Definitive Edition. מדובר כמובן בגרסת ה-PS4 של משחק האתחול משנת 2013 אשר כולל תכנים נוספים וגם שיפורים גרפיים מסויימים.

כפי שכבר ציינתי - המבצע הזה תקף רק כאשר מזמינים מראש את המשחק בחנות הרשמית של PlayStation, כך שיש לזכור זאת לפני שמזמינים ממקום אחר.

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration יצא ב-11 באוקטובר ל-PS4 ויכלול מגוון תכנים חדשים שיהיו זמינים, כאמור, גם לבעלי המשחק בגרסת ה-Xbox One וה-PC שלו במידה והם רכשו גם את ה-Season Pass.

מה דעתכם על המבצע הזה? האם הוא מעודד אתכם להזמין את המשחק מראש או שאתם מעדיפים לחכות ולראות במה מדובר? כך או כך, אתם מוזמנים להגיב לנו וכמובן להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.