Rocket League - משחקיות חוצת-פלטפורמות יכולה לצאת לדרך תוך כמה שעות; סוני טרם מאשרת זאת

מאת: לידור אטיאס

Psyonix הכריזה כעת רשמית שהאפשרות למשחקיות חוצת-פלטפורמות שלמעשה תאפשר לשחקני ה-Xbox One לשחק עם שחקני ה-PS4 ב-Rocket League הנהדר יכולה להיות מיושמת במלואה תוך "כמה שעות" אם סוני תאשר זאת.

בשיחה עם IGN, סגן הנשיא בסטודיו הפיתוח ג'רמי דאנהם אמר שהם נמצאים "בנקודה שבה כל מה שאנחנו צריכים זה אור ירוק מצד סוני."

"אנחנו יכולים, בתוך פחות מיום עסקים אחד, להפעיל את האפשרות הזו ולגרום לה לעבוד בלי בעיה בכלל," הוא הוסיף. "זה ייקח כמה שעות להפיץ את זה ברחבי העולם כולו, כך שאנו באמת רק מחכים להרשאה לעשות זאת."

למרות שמיקרוסופט הודיעה כי היא מוכנה לחיבור מסוג זה בין ה-Xbox One וה-PS4, דאנהם אמר שהוא לא בטוח מתי סוני תסכים לכך. הוא ציין כי הוא "בטוח" שזה ייקרה אחרי הכל.

"זה יכול להיות מחר, ייתכן שזה ייקח יותר זמן. יותר מזה אנחנו פשוט לא יודעים. אנחנו מצפים לכך בכיליון עיניים, בדיוק כמו שאר המעריצים שלנו." הוא אמר.

"אני בטוח שלחברה גדולה כמו סוני לוקח זמן להבין מה בעייתי מבחינתה, איזה סוג של בעיות היא עלולה ליצור לעצמה בהקשר של כותרים אחרים, וכל מיני דברים שאני לא יכול אפילו להתחיל לשער מה הם."

הוא המשיך: "אנחנו בהחלט מבקשים מהם עדכונים לעיתים קרובות, ואנחנו עדיין מאוד בטוחים כי בסופו של דבר הם הולכים לפתוח את הדלת הזו ולהכניס אותנו דרכה, אבל אנחנו גם באמת מבינים כי זה הולך לקחת זמן במיוחד בהתחשב בכל ההשלכות של הדבר הזה. זה הפתיע אותה כפי שאני חושב שכל שאר העולם הופתע כאשר מיקרוסופט אמרה שהיא תעשה זאת."

כזכור, במרץ מיקרוסופט הכריזה כי היא תהיה מוכנה לשיתוף פעולה מסוג זה שיביא לכך ששחקני PS4 ו-Xbox One יוכלו לשחק יחד ב-Rocket League, אך מאז סוני עדיין לא אישרה זאת.

האם אתם מצפים מסוני לאשר את העניין הזה ולפתוח את הדלת אל משחקיות חוצת-פלטפורמות?  כתבו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.