סימון קינברג ישוב לכתוב את סרט האקס-מן הבא

מאת: נהוראי מבורך כחלון

לפני כעשור סימון קינברג היה לא פחות מ"כלום" בתעשיית הקולנוע ההוליוודית, אחד שבקושי הכירו ואם כן, בקושי אהבו והעריכו. היום המצב שונה לחלוטין. קינברג הוא המפיק הראשי והמפקח של חברת Fox לכל סרטיה, הוא משמש כיועץ מיוחד בטרילוגיית סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשה, ואם זה לא מספיק אז בנוסף לכל זה הוא גם הארכיטקט הראשי של יקום האקס-מן הקולנועי של Fox. לאחר כישלון "אקס-מן: אפוקליפסה" בכתיבתו, נעמד בספק המשך עתידו בתפקיד, אך נראה כי למרות הכל - הוא ממשיך הלאה.

בחודש מאי האחרון יצא לאקרנים "אקס-מן: אפוקליפסה" בכתיבתו ובהפקתו של קינברג, אך למרות הציפיות הרבות של המפיצים להצלחה שתמשיך את האהדה שהייתה כלפי "אקס-מן: העתיד שהיה", הסרט נכשל הן ביקורתית והן מסחרית. למרות הכישלון הכלכלי של הסרט ביחס לז'אנר גיבורי-העל, קינברג ציין בסוף יוני כי "Fox מרוצה מההכנסות, הן עמדו בדיוק במקום שהיא ציפתה להן והיו בסך הכל בסדר". מאחורי הקלעים זה וודאי היה אחרת, כי עבור כל אנליסט שפוי הכנסות של פחות מ-600 מיליון דולרים לסרט גיבורי-על הן כישלון.

אבל למרות הכישלון הכלכלי, ולמרות הביקורות שקטלו את הסרט, נראה כי Fox לא הורתעה וקינברג ימשיך בתפקידו. במהלך טקס פרסי סאטורן האחרון, קינברג ציין כי במהלך כנס "קומיק-קון" הקרוב שייערך בהמשך החודש ייחשפו בהכרזות גדולות, ובנוסף לכמה דיבורי משנה אודות "דדפול 2", "המוטאנטים החדשים" ו"גאמביט", הוא דיבר על סרט האקס-מן הבא, ובהמשך להצהרה מוקדמת שלו, הוא אמר כי "הסרט יתרחש בשנות ה-90, כנראה ב-92'. יש המון מה לעשות עם 92'".

אך האמירה המשמעותית ביותר שלו בנוגע לסרט האקס-מן הבא הייתה זו בה הוא סיפר כי ישוב למלאכת התסריט בסרט הבא, באומרו כי "אנחנו מדברים עכשיו על סרט האקס-מן הבא ומה בדיוק נעשה בו. ממש בקרוב אני אשב ואתחיל לכתוב אותו", וזו, כמובן, אמירה שלא משתמעת לשתי פנים ומאשרת את שובו. אגב, בריאן סינגר הודיע בתחילת יוני כי לא ישוב כבמאי בסרט הבא, ולפי כמה שמועות את תפקידו יתפוס קינברג. אך אלו, כאמור, רק שמועות.

בכל אופן, להכרזות רשמיות ומשמעותיות יותר נאלץ לחכות עוד כעשרה ימים, אז יתחיל כנס "קומיק-קון" בו נזכה, לדבריו של קינברג, להכרזות גדולות אודות עתיד היקום הקולנועי של האקס-מן. בזמן המתנה זו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.