טריילרים חדשים של "המתים המהלכים" ו"אימת המתים המהלכים"

מאת: לידור אטיאס

כחלק מהיום השני בכנס "קומיק-קון", רשת הטלוויזיה AMC הציגה אמש טריילר חדש ל"אימת המתים המהלכים" וכן גם טריילר חדש לעונתה השביעית של "המתים המהלכים" בצירוף תאריך עלייתה לשידור.

תחילה, AMC קיימה פאנל בנושא "המתים המהלכים". המפיקים בפועל וכוכבי הסדרה שוחחו על במת הכנס אודות העונה השביעית של הסדרה, וחשפו כי היא תעלה ביום ראשון ה-23 באוקטובר הקרוב בשעה 21:00 לפי השעון הפסיפי (יום שני ה-24 באוקטובר בשעה 7:00 בבוקר לפי שעון ישראל). העונה תכלול, כמו קודמותיה, 16 פרקים, ותשודר בשני חלקים, החלק הראשון החל מה-23 באוקטובר למשך שמונה פרקים והחלק השני החל מפברואר 2017 לשארית שמונת הפרקים.

לבסוף, שוחרר טריילר עבור העונה החדשה:
לאחר מכן, AMC סימנה את הגעתה ובגדול, והפתיעה בתצוגה של העונה השנייה של "אימת המתים המהלכים". כוכבי הסדרה והמפיקים בפועל שוחחו על הבמה אודות החלק השני של העונה הנוכחית, אשר צפוי להגיע ב-21 באוגוסט הקרוב. לבסוף, שוחרר טריילר, שמציג קצת יותר עניין בסדרה מאשר זה שהיה עד עכשיו:
זה מה שהיה לנו מבית AMC אמש בכנס "קומיק-קון", הממשיך עוד בעת כתיבת שורות אלו. מה דעתכם על הטריילרים? האם אתם כבר מצפים לשובן של "המתים המהלכים" ו"אימת המתים המהלכים"? ספרו לנו בתגובות, והישארו מעודכנים באתר או בעמוד הפייסבוק שלנו לעדכונים נוספים מהכנס.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.