סיכום חדשות .Warner Bros מכנס "קומיק-קון": טריילרים, והרבה מהם

מאת: נהוראי מבורך כחלון

בשעות הערב המוקדמות של אמש, החל יומו השלישי (והאחרון) של כנס "קומיק-קון". בניגוד לחברת Marvel, למשל, שקיימה את תצוגתה בשעות הערב, אשר היו 03:00-04:00 בשעון שלנו, חברת .Warner Bros קיימה את תצוגת סרטיה בשעות הצהריים, אשר היו 21:00-22:00 בשעון שלנו. אם כבר אז הפסקתם ונרדמתם, או שסתם פספסתם - סיכמנו עבורכם את כל שהתרחש בתצוגה.

את תצוגת סרטיה העתידיים של חברת Warner Bros הנחה הקומיקאי קונאן או'בריאן. בין היתר, התצוגה התמקדה בצורה ניכרת ביקום הקולנועי של DC בהצגת טריילרים מעוררי עניין, וכן גם הציגה טריילרים ראשונים לסרטים "קונג: אי הגולגלות", "המלך ארתור: אגדת החרב", "לגו באטמן" ו"חיות הפלא והיכן למצוא אותן".

תחילה, היה זה היקום הקולנועי של DC שגנב את ההצגה. קודם, הוקרן לנוכחים קטע קצר של מאחורי הקלעים לכמה מסרטי היקום, בו נכללו ראיונות עם כמה משחקני הסרט וצוותם היצירתי, שציינו לא פעם כמה הם "שמחים" לקחת חלק ביקום DC. לאחר מכן, במאי סרטי היקום העתידיים - דיוויד אייר ("יחידת המתאבדים"), פאטי ג'ניקס ("וונדר וומן"), זאק סניידר ("ליגת הצדק"), ריק פאמוייווה ("הפלאש)", ג'יימס וואן ("אקווהמן") ובן אפלק ("באטמן") - והשישה שוחחו על סרטיהם וחלקם ביקום DC.

לאחר שיחה קצרה עם הבמאים, העניינים החלו להתחמם. המיקוד עבר ספציפית לסרט "וונדר וומן" שייצא ביולי 2017, בפאנל בכיכובן של הבמאית פאטי ג'ניקס ושלושת השחקנים הראשיים גל גדות, כריס פיין וקוני נילסן. ג'ניקס דיברה רבות על כמה שהיא גאה להיות אחראית לסרט גיבורי-על בכיכובה של אישה ועל כמה הדבר היה חשוב לה אישית, וכן ציינה את אהבתה לדמות. כמו כן, כמה שאלות בודדות הופנו לצוות הסרט. אלא שעוד בתחילת הפאנל קרה האירוע המשמעותי ביותר לכולנו בו - הוקרן טריילר ראשון לסרט, כזה ששוחרר לקהל:
לאחר הטריילר מעורר העניין (שבנימה אישית - היה מצוין!), הגיע תור הסרט "ליגת הצדק" שייצא בנובמבר 2017 לזכות למיקוד. במאי הסרט זאק סניידר חזר לקדמת הבמה, ואליו הצטרפו כוכבי הסרט בן אפלק, גל גדות, ריי פישר, עזרא מילר (בקוספליי גנדאלף!) וג'ייסון מומואה, ולאחר מכן גם הנרי קאביל (מה שלמעשה אישר בצורה רשמית את הופעתו בסרט). הצוות שוחח על הסרט הצפוי, ועוד בתחילת הפאנל, הוקרן טריילר ראשון לסרט, לצד הצגת תמונה חדשה שלו:
לאחר הטריילר הזה (שבנימה אישית - היה פשוט מעולה; אבל זה זאק סניידר, שיודע בעיקר לעשות טריילרים ופחות סרטים), הבמה פונתה לטובת הסרט "יחידת המתאבדים" שייצא באוגוסט הקרוב. על הבמה כיכב הבמאי דיוויד אייר עם כוכבי הסרט, שהיריעה קצרה מכדי להכיל את כל שמותיהם (שנים עשר בסך הכל, בראשם וויל סמית', מרגו רובי וג'ארד לטו). הצוות שוחח על הסרט, והשחקנים שיתפו את מחשבותיהם על הדמויות. לבסוף, שוחרר טריילר חדש לסרט:
לאחר הטריילר (שבנימה אישית - היה מטורף!), היקום הקולנועי של DC עזב את התצוגה ולקדמת הבמה הגיע הסרט "לגו באטמן". לנוכחים הוצג טריילר חדש לסרט (שכבר הוצג לפני זמן מה בכנס אחר), והוא אישר את הופעתם בסרט של רובין, הגו'קר וברברה גורדון. לאחר מכן, במאי הסרט כריס מקיי וכוכבו הראשי ויל ארנט עלו לבמה, ושוחחו בקצרה על הסרט כשגם ענו לשאלות בודדות מהקהל. עוד בתחילת הפאנל, הוקרן לסרט טריילר חדש:
אלא שאז הגיע רגע השיא של הערב מבחינת רבים, והסרט לו כולם כל כך מחכים קיבל סוף-סוף את הבמה: "קונג: אי הגולגלות". הסרט, בבימויו של ג'ורדן ווגט-רוברטס האנונימי יחסית ובכיכובם של טום הידלסטון, ברי לארסון וסמואל ל. ג'קסון, כלל פאנל מעניין בו הצוות דיבר על הסרט הצפוי, ונשאלו כמה שאלות מהקהל. לבסוף, הוקרן גם טריילר ראשון ועוצר נשימה לסרט, כזה שבהחלט לא תישארו אדישים אליו:
לאחר מכן, בשיא התצוגה המלהיבה, הגיע תור הסרט "המלך ארתור: אגדת החרב" לתפוס את הבמה. במאי הסרט, גאי ריצ'י, וכוכבו הראשי, צ'ארלי האנם, שוחחו מעט על הסרט, והקרינו טריילר ראשון שלו:
אחר כך, הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", הספין-אוף המצופה של "הארי פוטר", זכה לבמה, בכיכוב הבמאי דיוויד ייטס ושני הכוכבים הראשיים אדי רדמיין וקת'רין ווטרסטון. השלושה שוחחו על הסרט, יצירתו וחלקו באותו היקום עם הארי פוטר, וכן גם ענו לשאלות הקהל. בסופו של דבר, הוקרן טריילר חדש לסרט:
ואז... נגמרה התצוגה המאוד מעניינת שכללה טריילרים מעוררי עניין ופשוט מדהימים, כשבראשם, איך לא, אלו של "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק", וכמובן - "קונג: אי הגולגלות". גם הפאנלים היו די מעניינים בסך הכל. ראוי לציין לשבח את חברת .Warner Bros ששחררה לאינטרנט את הטריילרים מיד בסמוך להקרנתם, דבר שלא כל חברה עושה (ואם להיות ספציפי יותר, מי שחיכה לתצוגה של Marvel עד השעות הקטנות של הלילה התאכזב מאוד מפני שמרבית הטריילרים נותרו אקסקלוסיביים לבאי התערוכה).

וזה, עד כה, מהיום השלישי (והאחרון!) של כנס "קומיק-קון". עקבו אחר האתר ועמוד הפייסבוק שלנו לחדשות נוספות במהלך היום. חג "קומיק-קון" שמח!
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.