פרטים חדשים על המטוסים ב-Battlefield 1

מאת: לידור אטיאס

ללא ספק אחד הדברים המרגשים ביותר שאנו נקבל מהגדרת Battlefield 1 בתקופת מלחמת העולם הראשונה הוא השימוש בכלי רכב וכלי נשק ייחודיים מאותה תקופה - כולל מטוסים, אשר שמשו בפעם הראשונה במלחמה בקנה מידה גדולה עד אז.

מנהל העיצוב של DICE לארס גוסטבסון דן על הנושא המטוסים הללו ויישומם במשחק במהלך Gamescom, באומרו כי "לאחר שבחרת להיות טייס, אתה יכול להתאים אישית את המטוס שלך באופן חופשי, במקום שמישהו יעשה את זה בשבילך,". הוא הוסיף כי "הוספנו גם מבחר גדול יותר לתוך "ארגז החול". בעבר הייתם יכולים לבחור או במטוס קרב או במפציץ, אבל הפעם, אנחנו נותנים לכם את כל המטוסים, ואתם יכולים לבחור. אז באמת בהבאה של יותר מזה, אנחנו לא מכתיבים לשחקנים איך הם צריכים לשחק את המשחק. "

"עכשיו שהמטוסים ניתנים להתאמה אישית, אתה יכול להתאים את המטוסים שלך בהתאם להאם אתה רוצה לעשות קרבות אוויריים יותר, או דווקא מעדיף לחימה בסגנון הקרקע. אז אנחנו עוזבים את זה כך שהשחקנים יחליטו. "

אני בהחלט בעד כל העניין הזה, וניכר כי השקעה רבה באה לידי ביטוי בנושא הזה בבטא הסגורה ועוד תבוא לידי ביטוי בבטא הפתוחה הקרובה. כך או כך - אני מניח שאנחנו צפויים בהחלט ליהנות מהטיסות במשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם אוהבים את הרעיון של התאמה אישית גם במטוסים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.