כל הפרטים החדשים על הרכבת ב-Battlefield 1; הנהיגה בה אפשרית

מאת: אליאב אלמקייס

הבטא הפתוחה של המשחק Battlefield 1 מתוכננת להתחיל בשבוע הבא, ואם תהיתם מה לגבי הרכבת החדשה שנוספה למפת "מדבר סיני", ובכן חדשות טובות - אושר שתהיה לכם אפשרות לנהוג ברכבת המשוריינת.

מפתחת המשחק חברת DICE אישרה כי הנהיגה ברכבת היא לא הכל, בנוסף לכך הרכבת תכיל עד 6 לוחמים אשר יוכלו לירות על אויביהם מתוך הרכבת עצמה, בדומה לספינת האוויר במפה "מון סן-קוונטין", אשר תפקידה הוא להציל את הקבוצה המפסידה וכעת זו הרכבת שממלאת את תפקיד ספינת האוויר במפה "מדבר סיני". שחקנים יכולים לירות בנשקים מתוך הרכבת כאשר היא נעה, לדוגמה - תותחי הצריח הידועים, בעוד מי שיעמוד על פסי הרכבת ימצא את מותו מהר מאוד. את זה תוכלו לראות בעמוד הטוויטר של Battlefield 1.
שחקנים יוכלו לבדוק ולנסות את הרכבת המשוריינת כמו גם את שאר הרכבים והנשקים החדשים במהלך גרסת הבטא של המשחק Battlefield 1, ובנוסף לכך גם את הדינאמיות של מזג האוויר. על מזג האוויר תוכלו לקרוא בכתבה הזו.

הבטא הפתוחה של Battlefield 1 תתחיל ב-31 באוגוסט ומי שהצטרף לתכנית ה-Battlefield Insiders יוכל לשחק בבטא כבר ב-30 באוגוסט. כמו כן Battlefield 1 יושק עבור פלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One וה-PC ב-21 באוקטובר.

מה דעתכם על הרכבת? האם אתם חושבים שיהיה מדובר באתגר מעניין עבור השחקנים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.