השפעות מזג האוויר על המשחקיות ב-Battlefield 1 נחשפו

מאת: לידור אטיאס

DICE ממשיכה לחלוק עמנו פרטים נוספים על Battlefield 1. המפתחת פרסמה פוסט בבלוג שלה המדבר על השימוש של מזג האוויר הדינמי במשחק. מזג אוויר משתנה אינו חדש לגמרי במשחקי Battlefield, אבל כפי שהזכירה DICE, לא היו כוונות בעלות טכנולוגיה כמו אינפרא אדום או כלי GPS במלחמת העולם הראשונה. הקרבות הושפעו עד מאוד ממזג האוויר, ונראה כי זה ישתקף ב-Battlefield 1.

בכל מפה במולטיפלייר של Battlefield 1 יהיה מזג אוויר דינמי. כולל דברים עדינים כמו השמש העולה מתוך העננים, אשר בהחלט יכול להיות נחמד מבחינה גרפית בהסתכלות לעברו, אבל בכנות - לא משפיע על המשחקיות כלל (אלא אם כן שחקנים יתרשמו מהעניין כל כך לטובה עד שבזמן שהם יסתכלו על השמיים הם ייהרגו על ידי שחקני אויב). בנוסף לכך יהיו שינויים במערכת מזג האוויר המרכזית כגון ערפל. כאשר הערפל יהיה צפוף מספיק, שדה הראייה יהיה מוגבל מאוד באותם אזורים שבהם הערפל צפוף מאוד, כאשר בחלק מהמוקדים הראייה תוגבל לחלוטין. אבל אחרי הכל, תופעות מזג האוויר במשחק באות והולכות, כך שאתה לא צריך להתמודד עם התנאים הללו כל הזמן, כך נמסר מ-DICE.

באשר למצב שבו יורד גשם ב-Battlefield 1, טווח הראייה לא משתנה, אבל טיפות המים עשויות "להסיח ולעוות את הראייה שלכם," הוסבר מטעם DICE. הגשם יכול להשפיע על קרבות הקרקע והקרבות האוויריים.

"אתה תמיד יכול לחפש תנועה כשאתה סורק איומים באופק, אבל גשם שיורד עושה את זה הרבה יותר קשה", נאמר. "שינוי זה בראייה משנה את האופן שבו תוכלו לטוס. מהרגע שבו הראות מושפעת, הגשם דוחף אותך להיות זהיר יותר בטיסות הקרובות להרים או לקרקע."

ב-Battlefield 1 יהיו גם מזגי אוויר "קיצוניים" כגון סופות חול. מצבים שכאלו לא רק מגבילים את הראייה שלך על הקרקע ובשמיים, אלא גם מקשים על מטוסים להישאר באוויר. שחקנים מיומנים יוכלו לפצות על זה באמצעות היכולות שלהם. שינוי נוסף שיתרחש במהלך סופות חול הוא שינוי בסאונד, ואת השינוי הזה תוכלו לחוות כולכם בבטא הקרובה שתאפשר לכם לשחק במדבר סיני.

DICE ציינה כי טיפות מצטברות על נשק, בעוד שהציפורים עפות רחוק כשהרוח נעשית כבדה. במפות שנמצאות בחזית המערבית יהיה גשם כבד, בעוד שערפל רצוף במלחמת חפירות יהיה צפוף יותר מכיוון שהוא יהיה יותר קרוב לקרקע, אבל ניתן יהיה לעקוף את הערפל במפות בהן הקו האנכי יחסית ארוך, כך שניתן יהיה להתחמק מקו הערפל.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שהשינויים הללו מבורכים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.