ניתן יהיה להתחיל לפעול ב-MyCareer של NBA 2K17 החל מה-9 בספטמבר

מאת: לידור אטיאס

2K Sports הודיעה היום על משהו חדש לגמרי בסדרת משחקי NBA 2K - האפליקציה "The Prelude". מדובר באפליקצייה הקשורה ל-NBA 2K17 ותהיה זמינה בחינם עבור ה-PS4 וה-Xbox One (לא מדובר באפליקציה טלפונית, אלא במעין יישום). היא מאפשרת לשחקנים לבצע בחירות במסגרת של MyCareer לפני שהמשחק המלא יוצא לאור ב-20 בספטמבר. כמה מוקדם יותר? האפליקציה תהיה זמינה כבר ב-9 בספטמבר.

כפי שניתן לראות בטריילר ההכרזה, שחקנים יוכלו להשתמש באפליקציה על מנת לבנות את השחקן שלהם מראש, במקום לבזבז על זה את הזמן ביום יציאת המשחק. ניתן לבחור את התפקיד על המגרש (מתוך חמשת התפקידים האפשריים כמובן), לבחור סגנון משחק, כאשר בין האפשרויות המוצעות ניתן למצוא את "יצרן קליעות" (מי שמבוסס מבחינה סטטיסטית על אסיסטים), "צלף" (מי שמבוסס מבחינה סטטיסטית על נקודות בפועל) וגם ריבאונדר (מי שמבוסס מבחינה סטטיסטית על ריבאונדים). בנוסף לכך ניתן להגדיר את התכונות הגופניות של הדמות כמו גובה ומוטת כתפיים.

כמו כן, השנה חוזרת ל-NBA 2K17 גם האפשרות לשחק בקולג'. אתם תוכלו להתחיל את הקריירה שלכם במספר מכללות - אריזונה היא אחת מהן והיא אף מופיעה בסרטון, אבל אפשרויות אחרות כוללות את יוקון, קנזס, ולואיוויל בין היתר.

אם אתם תשחקו טוב בקולג', ה"מניות" שלכם לקראת הדראפט ישתפרו, מה שיוביל לחתימה בקבוצה מקצועית בסופו של דבר. הישארו עד הסוף של הטריילר, שם ישנו טיזר לגבי הנבחרת האולימפית של ארה"ב ו"נבחרת החלומות" מ-1992 שגם כן תופיע במשחק.
מה דעתכם על האפליקציה החדשה לקונסולות? האם אתם תשתמשו בה לקראת יציאת המשחק החדש? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.