חדשות FIFA 17 מ-Gamescom - סרטונים ואגדות לרוב

מאת: לידור אטיאס

EA הגיעה ל-Gamescom עם כמה ממשחקיה הגדולים ביותר, ואחרי ששמענו על Titanfall 2 וראינו את הטריילר החדש של Battlefield 1 בפעולה, כעת הגיע הזמן של FIFA 17, עם טריילר משחקיות משלו וכמה חשיפות חדשות בנוגע לחידושים של השנה.
ראשית, ישנו טריילר המשחקיות שהוצג. הטריילר חושף את רמת האותנטיות הגבוהה של המשחק, ולמעשה מדגים לנו עד כמה FIFA 17 הוא גרסה משופרת של FIFA 16. זה אולי לא דבר רע מפני ש-FIFA 16 היה משחק בהחלט טוב, אבל זה בהחלט מעמיד מחדש בסימן שאלה גדול את המגמה של הוצאת משחק FIFA בכל שנה.

בטריילר תוכלו לצפות כאן:
מעבר לטריילר, כאמור, הוצגו פרטים חדשים אודות המשחק. נאמר כי מצב הקמפיין The Journey התאפשר אך ורק בעקבות המעבר למנוע המשחק Frostbite, דבר שפתח בפני החברה מספר דלתות במובן הטכנולוגי, ואיפשר לעניין לצאת לפועל. בנוסף לכך נחשף ששינויים רבים הוכנסו בכל הנושא של המשחק הרגעי עם שליטה טובה יותר, יותר מהלכים והתמקמויות זמינות, פיזיקה טובה יותר, יותר דרכים לבעוט בכדור ותגובות ריאליסטיות יותר, כל זאת כחלק מהפיכת המשחק לקבוצתי עד כמה שאפשר, כדי שלא תיווצר בקרב השחקן תחושה של "זאב בודד".

לבסוף, נחשפה רשימה של שחקנים אגדיים שיופיעו ב-FIFA 17 במסגרת מצב המשחק Ultimate Team. הרשימה עצמה גדולה למדי ומוצגת בתמונה אחת מלאה של כל האגדות, עם שמות כמו קרלס פויול, ריו פרדיננד, אלסנדרו דל פיירו ופול סקולס.

את הרשימה המלאה תמצאו בתמונה הבאה:
מה דעתכם על החדשות הללו? האם אתם חושבים ש-FIFA 17 אכן מצדיק את קיומו וצפוי להיות משחק כה מוצלח? ספרו לנו מה דעתכם על כל זה ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות מ-Gamescom עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.