אירועי השבוע הקרוב ב-GTA Online נחשפו; RP וכסף משחק כפולים לצד הנחות יפות

מאת: לידור אטיאס

Rockstar הודיעה על החדשות בנוגע לאירוע חדש שייתרחש בשבוע הקרוב במצב מרובה המשתתפים של GTA V, הלא הוא GTA Online. מעכשיו עד ליום חמישי, ה-25 באוגוסט, Rockstar מעניקה הזדמנות להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים, סרבל פעלולים חדש ומגוון הנחות על כלי רכב וכלי נשק.

כעת ניתן להרוויח בפלייליסט Entourage כסף משחק ו-RP כפולים, ובו תשחק במפות באל בורו הייטס, פאליטו ביי, והפילבוקס היל.

דרך נוספת להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים בשבוע הקרוב הוא לשחק ב-Stunt Races במסלולים שנוצרו על ידי Rockstar, אשר הגיעו אל GTA Online בחודש שעבר בעדכון ה-Cunning Stunts.

עוד בנושא הפעלולים - Rockstar הוסיפה סרבל פעלולים אדום למשחק. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את הפריט הזה הוא להיכנס ל-GTA Online מעכשיו ועד ל-25 באוגוסט (בחיבור הראשון תקבלו את הפריט והוא יהיה שלכם לתמיד).

אלא שישנם גם פעלולים אחרים, האתגר Plummest של הסופר-מכוניות במשחק, נבחר כפעלול הפרימיום של השבוע. כעת מי שיסיים ראשון יקבל 100,000 כסף משחק, בעוד ששכרם של השני והשלישי יהיה 30,000 כסף משחק ו-20,000 כסף משחק בהתאמה. ובכל מקרה, גם אם לא תגיעו לפודיום, כולם מקבלים RP משולש על ההשתתפות. במירוץ ניתן להשתתף על ידי כניסה לשטח הצהוב של מרוץ הפרימיום בכיכר הליגיון במשחק או דרך הטלפון על ידי לחיצה על Quick Job. אבל זה לא זול - אתם תצטרכו להוציא מכיסכם 20,000 כסף משחק על מנת להתחרות.

לבסוף, ישנם גם מבצעים והנחות על מגוון של כלי רכב וכלי נשק ב-GTA Online. כלי הרכב שזמינים בהנחה של 25% הם ה-Grotti X80 Proto ,Dewbauchee Seven-70 ,Progen Tyrus וה-Vapid Desert Raid, וניתן גם לקנות את הרכב המשוריין HVY Insurgent ב-50 אחוז הנחה. נכון, בדרך כלל יש צורך בהשלמת השוד של ה-Humane Labs כדי לקנות אותו, אבל על תנאי הכרחי זה ויתרו לנו ב-Rockstar לשבוע הקרוב. בנוסף לכך רובי צלפים, מיניגאנים, משגרים (טילים וכדומה), והתחמושת במשחק, כולם יימכרו ב-50 אחוזי הנחה בשבוע הקרוב.
מה דעתכם על כל המבצעים הללו? האם אתם חושבים שהם שווים את זה? ספרו לנו איזה רכבים קניתם ומה אתם מתכננים לעשות בשבוע הקרוב במשחק, ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.