האירוע השבועי של GTA Online נחשף - RP וכסף משחק כפולים באירועי העולם הפתוח ועוד

מאת: לידור אטיאס

Rockstar Games הודיעה על האירוע השבועי הבא ב-GTA Online, שהוא כמובן מצב המולטיפלייר של GTA V. מה ש-Rockstar מכנה "שבוע עולם פתוח" התחיל אתמול, ה-26 באוגוסט, והוא ירוץ עד ה-1 בספטמבר. במסגרת האירוע שימשך שבוע, שחקנים יוכלו להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים, בד בבד להנחות על מכוניות וכלי נשק.

כל אירועי העולם הפתוח (ה-Freemode אם תרצו) ב-GTA Online מספקות כעת כסף משחק ו-RP כפולים. זה נכון לגבי כל אירועי העולם הפתוח מעדכון 2015, כולל זה שבו אחד השחקנים הופך למהיר, חזק ושעיר יותר - מצב המשחק Hunt the Beast.

באשר להנחות, שחקנים יוכלו לחסוך 25 אחוז על ה-Vapid FMJ, בעוד שהשדרוג של ה-Karin Sultan RS זמין ב-50 אחוז הנחה. בנוסף, פצצות מסוגים שונים נמצאות ב-50 אחוזי הנחה, כאשר צביעה כוללת מחדש לרכב האישי ניתן לרכוש ב-25 אחוז הנחה.

ולא, לא מדובר רק באביזרים לרכב שנמצאים בהנחה במהלך השבוע הקרוב - שריונות הגוף והאקדחים זמינים ב-50 אחוז הנחה, כאשר נשקי ה-SMG ורובי הסער במשחק זוכים להנחה של 25 אחוזים. יתר על כן, כל גימורי המותרות (לקשורי / luxury אם תרצו) לנשקים נמצאים בהנחה של 50 אחוז.

לבסוף, Rockstar הכריזה כי "Rally" הוא מירוץ הפעלולים הפרימיום של השבוע, אשר מחליף את "Plummet". כמו בכל מירוצי הפרימיום, הפרס למקום הראשון הוא 100,000 כסף משחק, בעוד שהפרסים למקומות השני והשלישי הם 20,000 ו-30,000 כסף משחק בהתאמה.
מה דעתכם על האירוע? האם הוא מעניין אתכם? גם אם לא, כבר בשבוע הבא יקבע אירוע חדש עם מבצעים חדשים. כמו כן, אם אתם מעוניינים להישאר בעניינים אל תשכחו לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.