מארק המיל נפרד מזקנקנו ומכריז על שובו לסרט התשיעי בסדרת "מלחמת הכוכבים"

מאת: נהוראי מבורך כחלון

אחד מהסרטים המדוברים ביותר של השנים האחרונות הוא "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". הסרט, הלא הוא המשך לטרילוגיית סרטי הפנטזיה והמדע בדיוני האייקונית של ג'ורג' לוקאס משנות ה-70 וה-80, יצא לאקרנים בשנה שעברה וזכה לשבחי המבקרים ולאהדת הקהל שהתבטאה בהכנסות עצומות של למעלה משני מיליארד דולרים. כעת, המשכו, אשר עתיד לצאת לאקרנים בשנה הבאה, זוכה לליהוק משמעותי.
במרכז עלילתו של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", עמדה, בפועל, דמותו של לוק סקייווקר. מבלי להיכנס לספוילרים לסרט, נציין כי הדמות השפיעה על העלילה בצורה משמעותית והייתה אחראית בדיעבד לאירועיה, וזאת אף על פי שהיא הופיעה בסרט למשך פחות מחמש דקות בלבד. את דמותו של סקייווקר בסרט, גילם השחקן הפופולרי והאהוב מארק המיל, זאת כשהוא בעשור השביעי לחייו (בן 64 בסך הכל), בעוד הוא גילם את הדמות במקור כשהיה בעשור השלישי לחייו.

המשכו של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", שיהיה לסרט השמיני בסדרה וטרם זכה לשם, צפוי לצאת לאקרנים בשנה הבאה, ולהמשיך את עלילתו של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". פרט לליהוק הרשמי אשר פורסם מטעם המפיצים, כבר בסצנת הסיום של הסרט נודע כי המיל ישוב אליו, והפעם בתפקיד גדול יותר מאשר זה שהיה לו בסרט הקודם.

צילומי הסרט החדש החלו כבר בספטמבר 2015, ותמו לא מכבר ביולי. דבר אינו ידוע אודות העלילה הצפויה, וכל פרט, אפילו הקטן ביותר, נשמר במעטה עבה של סודיות. אחת מהשאלות הגדולות ביותר, היא האם המיל, אשר משחק תפקיד כה חשוב ומשמעותי, יחזור לתפקידו גם בסרט שלאחר מכן, שיהיה לסרט התשיעי בסדרה, וייצא ב-2019, או שמא הוא יסיים את תפקידו כבר בשנה הבאה.

אלא שככל הנראה כי התשובה התקבלה, מפני שכעת, המיל רמז בחשבון הטוויטר הפרטי שלו, בציוץ שזכה לחשיפה של מיליוני אנשים, כי הוא אכן ישוב אל הפרק התשיעי ב-2019. המיל פרסם סרטון קצר, בו הוא נראה מגלח את זקנקנו הקטן, אשר אותו הוא גידל במיוחד עבור "מלחמת הכוכבים", וכתב "Bye Bye Beard, at least til Episode IX". וכך, בצורה שקשה לראותה משתמעת לשתי פנים, הוא הכריז כי ישוב לפרק התשיעי בסדרה.

הסרט השמיני בסדרת "מלחמת הכוכבים" ייצא לאקרנים ב-15 בדצמבר 2017, ולאחריו ייצא הסרט התשיעי בסדרה ב-24 במאי 2019. עוד קודם לשני אלו, ייצא סרט אנתולוגיה, "רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים", ב-16 בדצמבר הקרוב. עד ששלושת אלו יגיעו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.