שני אנשים נפגשו באותו מקום ב-No Man's Sky אך לא יכלו לראות אחד את השני

מאת: לידור אטיאס

כפי שנאמר לא מעט, No Man's Sky איננו משחק מרובה משתתפים. היוצר שון מוריי כבר הצהיר כי שחקנים יוכלו להיפגש אבל גודלו של העולם גורם לסיכוי שזה יקרה לקטון עד מאוד.

אבל כולנו מכירים את האנשים הדי מיוחדים הללו שינסו, גם אם אין סיכוי, לעשות את הבלתי אפשרי (במקרה הזה - להיפגש אחד עם השני ב-No Man's Sky). כזה היה המקרה כאשר TheSadCactus ו-Psytokat, שני שדרי Twitch, ניסו להיפגש באותו המקום ב-No Man's Sky. הניסיון אכן צלח והם הגיעו לאותו מקום, אבל לא ראו אחד את השני.

ההסבר הכי מובן מאליו לעניין הוא שהם לא היו באותו השרת - במיוחד משום שאחד מהם לא היה מחובר ל-PSN וסבל מהתנתקויות קבועות. יש לזכור שהסיבתיות הזו יכולה להתקיים גם במשחקים כמו Destiny, שם אם מישהו לא ב-Fireteam שלכם, ייתכן שתחוו בעיות דומות. כך או כך - קחו את המקרה הזה בעירבון מוגבל.

כמו כן, נראה כי No Man's Sky סובל מעומס יתר על השרתים. שון מוריי הגיב (בצחוק כמובן) בנוגע למקרה הזה שזה יהיה נחמד אם כמה אנשים יוכלו להתנתק לזמן מה.

אבל מעל הכל - מה אתם חושבים על המשחק? איך הוא עובד אצלכם? אתם מוזמנים לשתף אותנו בכל מה שאתם חושבים על המשחק וכמובן להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.