סוני קבעה אירוע נוסף לעיתונאים בספטמבר בנושא PlayStation

מאת: לידור אטיאס

ה-PlayStation Meeting, אירוע לעיתונאים בו צפויה סוני להכריז על ה-PS4 NEO וה-PS4 Slim, מתקרב אלינו במהירות, אבל כעת מסתבר כי האירוע הזה לא יהיה יחד במינו בספטמבר. אירוע נוסף לעיתונאים אשר יתקיים לקראת אירוע ה-Tokyo Game Show.

לפי הדיווח של DualShockers, סוני שלחה הזמנות רשמיות לעיתונאים באשר למעין מסיבת עיתונאים שהיא תארח ביפן ב-13 בספטמבר, בשעה 16:00 לפי השעון מקומי. כמו תמיד, מסיבת העיתונאים תשודר בשידור חי, כך שגם הקהל המערבי יוכל לצפות בו (אם כי רובו יהיה בשפה היפנית בלבד, אז כנראה שלאף אחד אין באמת טעם לעשות את זה). מעריצי PlayStation יכולים בהחלט לצפות לעדכונים אודות משחקים יפניים שיגיעו ל-PS4 וה-PS Vita במהלך האירוע הזה.

זמן קצר לאחר האירוע הזה, ה-Tokyo Game Show יתקיים ובו אנו צפויים ללמוד באופן כללי על תעשיית המשחקים ביפן, כך שהשבועות הללו צפויים להיות עמוסים למדי עבור מעריצי PlayStation, בטח ובטח אם ההבטחה של השמועות לגבי חשיפת שתי קונסולות חדשות ב-PlayStation Meeting תצא לפועל.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מצפים ל-PS4 NEO וה-PS4 Slim, או שאתם סבורים כי מדובר בתופעה שלילית שלא תטיב עם ענף הגיימינג? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.