הנחות בזק בחנות הרשמית של PlayStation; גרסת ה-PS4 של The Witcher 3 מוצעת ב-25 דולרים

מאת: לידור אטיאס

מבצע של הנחות בזק חדש החל בחנות הפלייסטיישן, שם הנחות גדולות כקטנות מוצעות על מגוון משחקים לפלטופרמות שונות של סוני, והן ה-PS3 ,PS4 ,PS Vita ואפילו ה-PSP.

נושא ההנחות הוא "משחקים שלא מהעולם הזה", זאת על פי הבלוג של פלייסטיישן. אפשר בהחלט להגיד שיחסית להגדרה יחידה, מגוון די גדול של קטגוריות נמצא במבצע, ויש באופן כללי מגוון רחב של משחקים הזמינים בהנחה כעת, כולל כמה משחקים די יקרים כמו The Witcher 3 שעולה כעת 25 דולרים בלבד, Divinity: Original Sin שעולה כעת 24 דולרים בלבד וגם Borderlands: The Handsome Collection המוצע אף הוא במחיר של 25 דולרים בלבד, כל אלו ב-PS4 ושווה לבדוק אותם.

אבל לא רק מבצעים על משחקים יקרים יחסית יצאו לדרך, וכמות מכובדת של משחקים הנמצאים בהנחה כעת עולים כמה דולרים בודדים בלבד, וייתכן שזו תתגלה כגולת הכותרת האמיתית במבצע הנחות הבזק הללו.

Bastion (התומך בקנייה משולבת ל-PS4 וה-PS Vita כאחד) עולה בסך הכל 4 דולרים, Geometry Wars 3 עולה 5 דולרים בלבד, Nova-111 עולה 2 דולרים בלבד, Transistor נמכר ב-5 דולרים בלבד ו-Lumines: Electronic Symphony עולה 8 דולרים בלבד. מעבר לכך מגוון קלאסיקות של ה-PS1 מסדרת Final Fantasy מוצעות במחיר של 3 דולרים לכל אחת.

את כל המבצעים ואת האפשרות לרכוש משחקים במבצע, ניתן כמובן למצוא בחנות הרשמית של PlayStation. אבל זכרו, מכיוון שמדובר במבצע הנחות בזק, כל ההנחות יהיו זמינות בסך הכל עד יום שני, ה-22 באוגוסט בשעה 18:00 לפי שעון ישראל.

מה דעתכם על כל המבצעים? האם אתם חושבים שהם הולמים? ספרו לנו האם ומה קניתם, ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.