האבטחה על חשבונות PSN גדלה עם קוד אישי חדש הנדרש לכניסה לחשבון

מאת: לידור אטיאס

שכבת אבטחה חדשה נוצרה על ידי סוני באשר לגישה לחשבונות PlayStation Network או בקיצור PSN. מדובר בשלב השני מתוך שניים בגישה לחשבון - הראשון הוא הסיסמה האישית שלכם, והשני הוא קוד אישי אשר נדרש מעתה והלאה לגישה לחשבון.

סוני אמרה כי "[פרטיות] הסיסמאות עשויה להיפגע במקרה של שימוש באותה סיסמה עבור מספר חשבונות, לחיצה על קישורים זדוניים, פותח מכתבי אימייל זדוניים או מתחזים ובעוד מקרים אחרים."

החברה הוסיפה וציינה כי "אם הסיסמה שלך נפרצה ומישהו אחר מלבדך יודע אותה, חשבונך עדיין ידרוש קוד אימות כדי לקבל גישה בהפעלת אימות 2 השלבים."

עם הפעלת אימות 2 השלבים, הודעת טקסט תישלח למספר טלפון נייד ידוע מראש כאשר נעשתה התחברות לחשבון באמצעות הסיסמה. הקוד נשלח בטקסט והוא הכרח כדי לקבל גישה לחשבון, אז תדאגו לא להפיל לאסלה או לשבור את הטלפון שלכם מיד אחרי שהתחברתם לחשבון ה-PSN.

"על-ידי דרישת שתי צורות של הזדהות עבור הכניסה [לחשבון], חשבונכם והמידע האישי שלכם יהיו מוגנים בצורה טובה יותר," סוני הוסיפה מטעמה.

אם אתם רוצים להפעיל את אימות 2 השלבים אתם מוזמנים ללחוץ כאן, כמו כן נשמח לשמוע מה דעתכם בנושא הזה וכמובן שאפשר לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.