"יחידת המתאבדים" שובר שיאים; עבר את "דדפול" ברווח העולמי בסוף השבוע הראשון

מאת: לידור אטיאס

למרות הביקורות הלא אוהדות כלל שפורסמו אודות "יחידת המתאבדים", נראה כי הוא בכל זאת עמד בציפיות והכניס כ-135 מיליון דולרים בהשקתו בארה"ב בסוף השבוע, זאת לפי הדיווח של Deadline.

בראש ובראשונה, כשזה נוגע לשיאים, "יחידת המתאבדים" ניפץ את השיא הקופתי בארה"ב באוגוסט בקלות כשעבר את "שומרי הגלקסיה" אשר הכניס  94.3 מיליון דולרים בהשקתו בשנת 2014.

בנוסף לכך, ההצלחה של "יחידת המתאבדים" הביא את הרווחים של .Warner Bros למיליארד דולרים בארה"ב בלבד, ציון דרך אליו הגיעה החברה במשך 16 שנים ברציפות, כאשר באופן כללי על התקופה האחרונה ניתן לומר שהחברה הגיעה ליעד הזה ב-17 מתוך 18 השנים האחרונות. לפי Deadline, זהו ללא ספק שיא בתעשייה.

אלא שנשברו גם שיאים כוללים יותר, וההכנסות של "יחידת המתאבדים" סייעו לרווחים הכוללים בארה"ב בסוף השבוע האחרון לעמוד על כ-230 מיליון דולרים, כאשר באוגוסט 200 מיליון דולרים היו השיא כשזה נוגע לקופות בסופי השבוע של החודש.

בנוסף, "יחידת המתאבדים" הפך באופן רשמי לאחד מן הסרטים שפתחו הכי טוב בקופות השנה (בארה"ב בלבד), כאשר מקדימים אותו "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" (179.1 מיליון דולרים), "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" (166 מיליון דולרים), ו"מוצאים את דורי" (135 מיליון דולרים). בהתייחסות פרטנית יותר יש לציין גם כי כשזה נוגע לוויל סמית', "יחידת המתאבדים" הוא הסרט שפתח הכי טוב בקופות בארה"ב ובו שיחק סמית'.

ומה בנוגע לדירוג הפנימי ב-.Warner Bros? שם "יחידת המתאבדים" נמצא במקום החמישי ברשימת הפתיחות הטובות ביותר של החברה בארה"ב, מאחורי "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2", "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", "עלייתו של האביר האפל", ו"האביר האפל".

מחוץ לתחומי ארה"ב "יחידת המתאבדים" הכניס בסוף השבוע האחרון כ-132 מיליון דולרים, כך שהרווח הכלל עולמי של הסרט עומד על 267.1 מיליון דולרים. הסכום הזה גבוה קצת יותר מהסכום שהכניס "דדפול" באופן כלל עולמי בסוף השבוע הראשון להשקתו (264.7 מיליון דולרים).

ובכן, אלו היו די הרבה שיאים, אבל בכל זאת - מה אתם חשבתם על הסרט? האם אתם חושבים שכל זה באמת מגיע לו? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.