"ת'ור ראגנארוק" - תמונות חדשות ורמיזה על הופעתו של דוקטור סטריינג' בסרט

מאת: נהוראי מבורך כחלון

בשנה הבאה שתבוא עלינו לטובה ממש בקרוב, אולפני Marvel צפויים להוציא לאקרנים לא אחד, וגם לא שניים - שלושה סרטים שונים ביקום הקולנועי. כל אחד מהשלושה מצופה יותר מקודמו, ונראה כי 2017 תהיה השנה של Marvel, במקביל לניסיונותיה של DC עם שני סרטים אחרים. בנובמבר, לאחר שכבר יספיקו לצאת "שומרי הגלקסיה 2" במרץ ו"ספיידרמן: Homecoming" (טרם ניתן שם עברי, מתנהל דיון) ביולי, ייצא לאקרנים "תור: ראגנארוק", אשר נמצא בימים אלו בשיא צילומיו ומתהדר כעת בתמונות חדשות מסט הצילומים.
לא הרבה ידוע אודות עלילתו הצפויה של "תור: ראגנארוק", פרט לכך שהוא יפגיש לקרב את האל האסגרדי בגילומו של כריס המסוורת' עם המלכה השולטת בגיהנום הלה בגילומה של קייט בלאנשט, ויכלול בו את מלך התערומות האהוב לוקי בגילומו של טום הידלסטון ואת הענק הירוק היישר מסרטי "הנוקמים" בגילומו של מארק רופאלו. בנוסף, נזכה לראות עוד כוכבים רבים וידועי שם כדמויות מוכרות מחוברות הקומיקס, כפי שנודע לנו בחודש מאי האחרון. את הסרט המצופה צפוי לביים טאיקה וואטיטי ("What We Do in the Shadows"), בכתיבתה של סטפני פולסום ("Ds2dio 360").

צילומי הסרט החלו עוד בחודש יולי האחרון, והתנהלו לכל אורכם באוסטרליה הגדולה באזורי צילום רבים ומגוונים. בין לבין, הצילומים גם הספיקו להסתכסך עם האזרחים המקומיים והממשלה. לפני כשבועיים בלבד, נודע כי רופאלו סיים את תפקידו בצילומי הסרט כענק הירוק, וכי הידלסטון החל את צילומיו כלוקי. אמש, צילומי הסרט עברו להעתק מיוחד של ניו יורק, אשר נבנה במיוחד עבור הסרט בעיר בריזביין. שם, נערכו צילומים מרובי משתתפים ברחובות העיר, בכיכובם של המסוורת' והידלסטון יחדיו.

כפי שנחשף בתמונות מסט הצילומים אשר הופצו ברשת האינטרנט, הסצנות אשר מצולמות ב"ניו יורק" יכללו את תור ואת לוקי בלבוש אזרחי כשהם מסתובבים ברחובות העיר. שם, כחלק מכוון מצילומי הסרט שגם יכלל בו, השניים ערכו צילומי "סלפי" עם האזרחים המקומיים.


תמונות נוספות שהגיעו מסט הצילומים, מציגות את אנתוני הופקינס, הלא הוא אודין, אביו של תור ומלך תשע הממלכות אשר גורלו עומד בסימן שאלה עקב הופעתו ב"תור: העולם האפל", זאת כשהוא בלבוש אזרחי, כשל הומלס.


אך העניין האמיתי נמצא בכלל בשתי תמונות אחרות, שיכול להיות והן שופכות מעט אור על אשר צפוי להתרחש בסרט. בזו הראשונה, נראים תור ולוקי כשהם ישובים על יד דוכן עיתונים מקומי, בו כותרות העיתון מכריזות על "רצח בכיכר טיימס" ("Time Square Murder"), "תור חזר! אל הרעם הכה יחד עם ליידי צדק" ("Has Thor Returned! God of Thunder Strikes It Up With Lady Justice") ו"הנבל לוקי נעצר" ("Villain Loki Spotted"). בתמונה השנייה, נראה תור כשהוא מחזיק בידו כרטיס ביקור, המוביל לבית מספר 177A ברחוב בליקר אשר שייך ללא אחר מאשר מנתח המוח סטיבן סטריינג', הלא הוא, כמובן, דוקטור סטריינג'. הייתכן, ונזכה לראות את הדוקטור המוזר מופיע בסרט?


כנראה שאת התשובות האמיתיות לכל השאלות הרבות לא נקבל בזמן הקרוב, וכי נאלץ להמתין עד צאתו של "תור: ראגנארוק" ב-3 בנובמבר 2017. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.