חדשות Titanfall 2 מכנס Gamescom - משחקיות, והרבה ממנה

מאת: לידור אטיאס

אחרי שזכינו לצפות בכ-5 דקות מתוך הקמפיין של Titanfall 2, המהווה חידוש ביחס למשחק הקודם, כעת אנחנו זוכים לקבל הצצה נרחבת גם למולטיפלייר של המשחק, והכוכב הראשי הוא לא פחות ולא יותר מוו האחיזה (Grappling Hook) האגדי שמגיע גם למשחק הזה.

בסך הכל נחשפו 2 סרטוני משחקיות של מולטיפלייר ב-Titanfall 2, האחד באורך של כ-16 דקות והשני באורך של כ-4 דקות. בסרטון הראשון הוצג מצב המשחק החדש Bounty Hunt בפעולה.
למי מכם שלא יודע - מצב המשחק הזה למעשה פועל כך שלכל שחקן בשדה הקרב יש מעין "חוזה" שערכו הוא בדולרים. כל הריגה של שחקן מגדילה את ערך ה"חוזה" עליו, והכסף הזה נכנס לקופת הקבוצה. כאשר שחקן נהרג, ה"חוזה" נפדה, עד שלבסוף הקבוצה המנצחת היא הקבוצה עם הכי הרבה כסף בקופה.

מעבר לכך פורסם סרטון סרטון משחקיות כללי יותר של Titanfall אצל Gamespot. בסרטון תוכלו לצפות גם כן כאן, ובו תוכלו לראות מגוון של יכולות מיוחדות.
בנוסף לכך, שוחרר טריילר משחקיות של בטת המשחק Titanfall 2 שצפויה להגיע בקרוב. בטריילר המשחקיות ששוחרר תוכלו כמובן לצפות כאן.  
מה דעתכם על הסרטונים הללו? האם אתם חושבים ש-Titanfall 2 מתעתד להיות משחק טוב? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר עימנו לעדכונים נוספים מ-Gamescom עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.