חדשות Ubisoft מ-Gamescom - סרטונים והרבה מהם

מאת: לידור אטיאס

חברת Ubisoft הגיעה עם מיטב משחקיה אל Gamescom, והיא לא עשתה זאת לחינם. סרטונים רבים שוחררו, ובין המשחקים שתכנים מתוכם נחשפו ניתן למצוא את For Honor ,South Park: The Fractured But Whole ועוד הרבה משחקים שהחברה צפויה לשחרר. אז ללא עיכובים מיותרים, בואו נתחיל.

For Honor

זה המשחק שהכי הרבה סרטונים אודותיו שוחררו בתערוכה. בראש ובראשונה אתם מוזמנים לצפות בסרטון בו מוסבר בדיוק כיצד מצב המולטיפלייר במשחק עובד, הסרטון מצורף מתחת לפסקה זו.
מיד לאחר מכן מספר סרטוני משחקיות, אשר כל אחד מהם ממוקד בקבוצה אחרת במשחק שוחררו. כאשר בסך הכל שוחררו סרטונים על הויקינגים, הסמוראים, ואחריהם הגיע גם טריילר כללי יותר אודות המשחק שמציג גרפיקה נהדרת ומדבר על 3 קבוצות שונות במשחק. כל הסרטונים מצורפים לנוחיותכם מתחת לפסקה זו.
עכשיו כשסיימנו עם הסרטונים, הגיע הזמן לדבר על החשיפות שנערכו אודות For Honor ב-Gamescom - אחת בנוגע לאלפא של המשחק, שנייה לה בנוגע לחבילת האספנים ומעבר לכך היו גם חדשות כלליות יותר על המשחק.

באשר לאלפא - הוכרז כי ב-15 בספטמבר תתחיל אלפא סגורה, אשר תימשך עד ה-18 בספטמבר, ואליה ניתן להירשם באתר הרשמי של המשחק על ידי לחיצה כאן.

אלא שגם מארז האספנים נחשף, ולא רק האלפא של המשחק. והוא כולל 3 קסדות (שליש מהגודל המקורי) שניתן להעמיד על מעמד עץ, כאשר כל אחת מהקסדות מייצגת קבוצה אחרת במשחק (ישנן בסך הכל 3 קבוצות - ויקינגים, סמוראים ואבירים). בנוסף לכך המארז כולל ליטוגרפיה של המשחק וגם את הפסקול הרשמי. באשר לתכנים הנוגעים יותר למשחק עצמו - בחבילה הזו מגיעה חבילת הדלוקס מגרסת הדלוקס של המשחק, מגיעות כל חבילות ההרחבה במסגרת של ה-Season Pass, וכמובן שגם המשחק עצמו כלול, כאשר הדבר היחיד שלא הוכרז הוא המחיר.
חדשות כלליות יותר על המשחק - ב-For Honor ישנן 12 דמויות המתחלקות בין 3 קבוצות, שהן, כאמור, הויקינגים, הסמוראים והאבירים. ישנם גם סוגים שונים של לוחמים, ובהתאם לסוג הלוחם - אופן עליית הרמות, למרות שישנן תכונות מסויימות המשותפות למרבית הלוחמים, והן התכונות הכלליות יותר.

ככל שתקדמו תוכלו לפתוח אפשרויות נוספות לעיצוב דמותכם וכמובן מהלכים נוספים וחזקים יותר ויותר על מנת להשתמש בהם בשדה הקרב, כאשר כל אלו יהיו בהתאם ללוחם שלכם - ישנם לוחמים איטיים אך בעלי מכות עוצמתיות במיוחד וגם להיפך, הכל תלוי בבחירה שלכם.

Watch Dogs 2

אז אחרי שדיברנו על For Honor, הגיע הזמן לעבור ל-Watch Dogs 2, שהוא, בסך הכל, הופיע במסגרת של טריילר על המולטיפלייר של המשחק, זה שיגיע אלינו ללא מסכי טעינה או צורך להיכנס ללובי כלשהו. בטריילר מוצגים לנו ה-Co-Op וה-PVP ברשת, אשר נראים, בנימה אישית יותר, נהדרים לגילוי העולם ולשיתופי פעולה. את הטריילר תוכלו לראות כאן.

South Park: The Fractured But Whole

אחד המשחקים שהגיקים מבינינו הכי מצפים להם, הוא המשחק South Park: The Fractured But Whole, שהוא למעשה משחק גיבורי על חדש המבוסס על הפורמט של גיבורי העל מתוך סדרת הטלוויזיה האהובה "סאות' פארק". אז אם חשבתם שהמשחק הזה לא יגיע ל-Gamescom, טעיתם ובגדול. במקרה שלו פורסמו טריילר של המשחק וגם סרטון משחקיות (באשר לסרטון המשחקיות, הוא עשוי לכלול ספויילרים לגבי עלילת המשחק, כך שהוא מומלץ לצפייה רק עבור מי שמאוד סקרן לראות את המשחק באמת). בשני הסרטונים תוכלו לצפות כאן.

Steep

Steep, כידוע לכם, הוא משחק האקסטרים החדש של Ubisoft, ועליו דווקא כן היה ידוע לא מעט מידע. הפעם קיבלנו פשוט מאוד טריילר חדש ותאריך שחרור ב-2 בדצמבר. כמו כן נחשף הבונוס על הזמנה מראש של המשחק (לא משנה באיזו גרסה), והוא כולל 3 אתגרי לילה חדשים, 3 תלבושות לילה חדשות, ציוד זוהר לכל אחת מן הפעילויות האפשריות במשחק ואבוקה זוהרת לחליפת הטיסה.

Ghost Recon: Wildlands

 Ghost Recon: Wildlands הוא אחד מן המשחקים היותר מצופים של Ubisoft, והטריילר ששוחרר אודותיו ב-Gamescom מציג לנו את ההתאמה האישית של כלי הנשק במשחק, כאשר מגוון רחב מאוד של אפשרויות מוצגות בפנינו, ולא משנה באיזה סוג תוסף מדובר, דבר המעיד על גיוון מאוד גדול שצפוי להיות במשחק ("אין דרך אחת" הוא המוטו של צוות הלוחמים בו תשחקו, כך שדבר זה רק מחזק את הטענה כי המשחק צפוי להיות מגוון מאוד). בטריילר תוכלו לצפות כאן.
 זה הכל לגבי Ubisoft. מה דעתכם על החדשות של החברה? האם נהנתם לראות את הטריילרים השונים? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.