התנסות חינם למשך 5 שעות במשחק החדש UFC 2

מאת: אליאב אלמקייס

מיום חמישי, ה-18 באוגוסט, ועד יום שני, ה-22 באוגוסט, תהיה לכם הזדמנות לשחק ב-UFC 2 של חברת EA Sports בחינם על גבי הפלטפורמות Xbox One ו-PS4. אם יש בידכם את אחת הקונסולות, הורידו את המשחק, שם תוכלו לשחק במשך חמש שעות בכל אשר תרצו, כאשר במשחק עצמו ישנם מצבי משחק חדשים (ביחס למשחק הראשון) כמו Knockout Mode ,UFC Ultimate Team ועוד.

UFC 2 ממשיך את ההתפתחות של סדרת משחקי ה-UFC עם אנימציות מדהימות, גרפיקה משופרת שנראית נהדר, טכניקות חדשות ועוד. כל המערכת החדשה במשחק מוסיפה תכונות משחק אותנטיות, כאשר חברת EA מזמינה את כל לוחמיה לקחת צעד קדימה אל תוך הזירה על מנת לחוות את הריגוש של אמנות הלחימה MMA. המשחק UFC 2 מספק חוויה עמוקה, אותנטית ומרגשת, אשר כמובן לא תרצו להפסיד. אלא שאם אתם לא יודעים כיצד להוריד את המשחק, אין סיבה לדאגה, לשם כך אני כאן עם מדריך קצר:

בקונסולת ה-Xbox One יש להיכנס לדף הבית, לאחר מכן ללחוץ על כפתור החנות, לחפש את שם המשחק EA SPORTS UFC 2 ולבחור באפשרויות בדף המשחק "Get it FREE".

בקונסולת ה-PS4 גם כן צריך להיכנס לתפריט הבית, לאחר מכן להיכנס לחנות, לחפש את שם המשחק EA SPORTS UFC 2, ללחוץ על קטגוריית Demo, לבחור את גרסת הניסיון ולאחר מכן יש ללחוץ "Get Free Demo".

מה דעתכם על העניין הזה? האם אתם שמחים ש-EA מתכוונת לאפשר לנו להתנסות במשחק שלה בחינם? ספרו לנו, אפשר אפילו לצלם קטעים מהמשחק ולשתף איתנו, אבל הכי חשוב - אל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות ולעדכונים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.