עיקרי המידע על Watch Dogs 2

מאת: אליאב אלמקייס

Ubisoft יכולה לנשום לרווחה באופן רשמי כי יכול בהחלט להיות שמשחק עתידי שלה יצליח ובגדול. המשחק המדובר הוא כמובן Watch Dogs 2, והוא אינו מהווה המשך למשחק הקודם, שעל פי ביקורות השחקנים והמבקרים היה כישלון, אלא מציג דמות חדשה וסיפור שונה לגמרי.

Ubisoft הכריזה על המשחק Watch Dogs 2 בתערוכת E3 האחרונה, והיא אכן הראתה לנו משחק שונה לגמרי מקודמו, כאשר למשחק ההמשך נכנסת "רוח הנעורים" אשר באה לידי ביטוי בדמות הראשית החדשה, בעיקר מפני שהסיפור של איידן פירס השאיר טעם מר, כך שהוא נאלץ לפנות את מקומו למרקוס הולווי, האקר הצעיר שנכנס כדמות הראשית במשחק Watch Dogs 2. בנימה אישית - אני מאוד מצפה ומחכה ליציאת המשחק בקוצר רוח. Watch Dogs 2 משלב תחושה של אנרכיית נעורים בניגוד לנימה הרצינית של המשחק הראשון, ונכון, Ubisoft כן פרסמה שלושה קטעי וידאו עם כל מה שפחות או יותר אתם צריכים לדעת, אבל גם לנו יש רשימה יפה של כל הפרטים, שיעזרו לכם לעשות סדר בבלאגן.

ל-Watch Dogs 2 יש טריקים חדשים בשרוול

אתם תוכלו לפרוץ לכל דבר אשר נמצא במשחק - כל מכונית, כל אדם אשר משתמש במכשיר נייד, כל התקן אלקטרוני מחובר שנמצא במשחק ועוד.
כוכב המשחק Watch Dogs 2, האפרו-אמריקאי מרקוס הולווי, הוא נער אינטליגנטי שמחליט להילחם בחזרה במערכת לאחר שהואשם בפשע שלא ביצע. את המלחמה הזו הוא עושה כפעיל ב-DeadSec, אותו ארגון בעייתי שהוצג כבר במשחק הקודם כמי ששולט ביד רמה בלא מעט מקומות. בארגון הזה מספר חברים נוספים, כאשר כל אחד בעל אישיות מיוחדת משלו. אלא שאם אתם רוצים להכיר את מרקוס עוד יותר ולצפות בטריילר אודותיו, אתם תשמחו לדעת שכחלק מההיכרות עימו, Ubisoft אכן שיחררה סרטון אודותיו, ואתם מוזמנים לצפות בו כאן:
כחלק מהצעירות במשחק, ריצת הפארקור הפכה לחלק עיקרי וגדול במשחק, והיא תשמש אתכם כעת יותר מתמיד בבריחה מאויבים.
מרקוס משתמש בנשקים וגאג'טים חדשים, כאשר הנשק העיקרי שלו הוא שרוך עם כדור ביליארד בקצהו, נשק נוסף הוא אקדח אשר מודפס במדפסת תלת מימד, וחוץ מהם מחכים לכם עוד המון נשקים רבים במשחק.
ישנה כמות מסויימת של דברים קטנים אשר ניתנים להכנה ושימוש במשחק, כולל IDEs שעוזר לפרוץ לחפצים.
כעת שחקנים יכולים לבחור את סגנון המשחק בו הם רוצים לעבור את המשחק, כאשר ניתן להרוג את כל האויבים בנשק או בהתגנבות או בפריצה, והבחירה נתונה רק בידיכם.
למרקוס יש גם גאדג'טים חדשים הכוללים מצלמה נסתרת בתוך רכב קטן הנקרא RC Jumper ואיתו הוא יכול לפרוץ לחפצים וללחוץ על כפתורים עם זרוע מתכתית, כאשר גאדג'ט חדש נוסף הוא רחפן קטן שיכול לתת אספקה וציוד.
ב-2 Watch Dogs מצב האונליין מקבל צורה חדשה הכוללת מצב Co-Op מרובה משתתפים (חוץ מה-PVP ברשת), וסרטון חדש מכנס Gamecom שנערך השבוע מראה זאת בהרחבה, תוכלו לצפות בו כאן:
בנוסף לכך, אם תהיתם לגבי מצבי המשחק שהיו במשחק הראשון, אז לא עוד - הם אכן נשארים. מעבר לכך וככלי לשימוש במצבי המשחק, אתם תוכלו לפרוץ לכל כלי הרכב במשחק כמו מכוניות, משאיות, מנופים, מזל"טים ועוד.

המפה

העולם של Watch Dogs 2 מתרחש בלב עמק הסיליקון בסן פרנסיסקו. במפת המשחק ישנן שלל כנופיות מפולגות שנלחמות על שלטון בשטחים באזורים השונים, כאשר החלוקה המרכזית היא לשני חלקים - העיר והעיר התחתית. Ubisoft הבטיחה שהעולם הפתוח של המשחק ירגיש חי יותר מתמיד גם כאשר אתם תעמדו, אנשים בסביבה בה אתה נמצא לא יתייחסו רק אליך אלא גם לאנשים אחרים.
המשחק Watch Dogs 2 יושק ב-5 בנובמבר עבור פלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One, וה-PC.
מה דעתכם על הדמות החדשה מרקוס? האם תתנו הזדמנות למשחק החדש לאחר הכישלון של קודמו? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בדף הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.