סרטון משחקיות חדש למשחק Watch Dogs 2

מאת: אליאב אלמקייס

חברת Ubisoft שחררה היום סרטון משחקיות של Watch Dogs 2 באורך של 20 דקות מקונסולת ה-PS4. בסרטון ששוחרר ישנם פרטים נוספים והסבר מורחב אודות המשחק העתידי של החברה.

ובכן, כל מה שנאמר תחילה על המשחק כשהוצג בכנס E3 2016 באופן די תאורתי, כעת מתגלה מבחינה ממשית, כאשר ניתן לראות דברים מסויימים בפעולה - העולם הפתוח גדול הרבה יותר, פונקציות ההתאמה האישית טובות מתמיד, העולם צבעוני הרבה יותר ומרכוס הצעיר הוא בחירה מצויינת לדמות החדשה במשחק Watch Dogs 2, ונראה ש-Ubisoft בדרכם להצלחה שציפו לה עוד בשנת 2012 בכנס הגיימינג E3 בו הוצג לראשונה Watch Dogs 1. כעת מה שנותר הוא לחכות ליציאת המשחק, ולקוות ששום דבר לא השתנה אלא רק השתפר והתפתח.

בנימה אישית מצב ה-Co Op לו אני מחכה יותר מהכל עובד באופן מדהים, האפשרות לשיתוף פעולה מלא במשימות זה מה שאני רציתי ולי היה חסר במשחק הראשון, אהבתי נורא את כל הפונקציות החדשות בפלאפון, וגם סגנון הנהיגה החדש נראה הרבה יותר קליל וטוב יותר בהשוואה למשחק הקודם.

המשחק Watch Dogs 2 יושק ב-15 בנובמבר עבור פלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One, וה-PC.

מה דעתכם על סרטון המשחקיות החדש? האם השתכנעתם שהמשחק החדש שונה מקודמו? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.