משחק ה-Assassin's Creed החדש עשוי שלא להגיע בשנת 2017 כלל

מאת: לידור אטיאס

משחק Assassin's Creed חדש ככל הנראה נמצא בדרך אלינו אם להתבסס על הדלפות ומקורות נאמנים למדי. מדובר במשחק שמוגדר בתקופת מצרים העתיקה ונקרא Assassin's Creed: Empire, אבל גם במשחק ששובר את אחד החוקים שיוחסו עד כה לסדרת משחקי Assassin's Creed - שחרור משחק בסדרה בכל שנה.

אלא שאם היה נדמה לנו שהדילוג יהיה רק בשנה אחת כך שהמשחק החדש ישוחרר בשנת 2017, כעת נראה שייתכן וטעינו. בראיון עם GameSpot, מנכ"ל Ubisoft, איב גילמוט, הצהיר כי החברה מעוניינת לפתח את המשחק בצורה המיטבית ולוודא שיש בידה מוצר איכותי.

הוא אף דאג להצהיר חד משמעית שהמשחק ייצא אך ורק כשהוא יהיה מוכן, מפני שבחברה מאמינים כי יש פוטנציאל אדיר למשחק החדש וכי אין טעם למהר עם פיתוחו, במיוחד כשכותרים אחרים עומדים על הפרק (ברור כי הוא התכוון למשחקים כמו Watch Dogs 2 וגם For Honor).

אבל זה כמובן לא עצר שם - כאשר גילמוט נתבקש להתייחס לסוגיית תאריך השחרור של המשחק, הוא דאג להבהיר כי שנת 2017 איננה בהכרח שנת ההשקה, ואם המשחק לא יהיה מוכן אז הוא לא ישוחרר בשנה הזו. יותר מזה - לא ניתנה כל התחייבות מצידו בנוגע לתאריך הסופי.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים שהמשחק החדש יצא בשנת 2017 בכל מחיר או שאתם מעדיפים לחכות בתמורה למוצר מוגמר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.