ב-DICE עובדים על שינויים ב-Battlefield 1 בהתאם לפניות שלכם

מאת: לידור אטיאס

במהלך הבטא הפתוחה של Battlefield 1 נערכו פניות רבות ל-DICE ו-EA בנוגע לאיכות המשחק, האיזונים בו, באגים שקיימים ועוד. אם חשבתם שאין אוזן קשבת (או במקרה הזה עין רואה) בצד השני, ובכן - אתם טועים.

DICE חשפה כי היא עמלה בימים אלו על יישום שינויים בגרסה המלאה של Battlefield 1, כאשר השינויים הללו מבוססים על לא פחות ולא יותר מפניות הציבור.

השינויים באים לידי ביטוי בכמה נדבכים במשחק, כאשר הראשון מביניהם הוא מערכת הניקוד. במצב המשחק Conquest בבטא הפתוחה של Battlefield 1 אך ורק נקודות הכיבוש השפיעו על ניקוד הקבוצות (ללא התחשבות בהריגות השונות, הן זיכו אך ורק את השחקנים בניקוד אישי). הדבר עומד בניגוד למה שהיה עד היום, וכנראה שהניסוי הזה לא היה מוצלח במיוחד כי מ-DICE נמסר שהמצב יחזור לקדמותו.

שנית, דבר מה נאמר גם לגבי מצב המשחק Rush, אם כי הדיבור אודותיו היה מאוד כללי ופשוט מאוד הציג בפנינו כי החברה שומעת לקולם של השחקנים השונים ומשתמשת בחוות הדעת השונות שהיא מקבלת לעיצוב מצב המשחק ופיתוחו.

לבסוף, דובר על השינוי המיוחל ביותר מבחינת כמות גדולה מאוד של שחקנים - איזון המולטיפלייר. מה יש לאזן? לא מעט. מדובר גם בכלי רכב שונים במשחק וגם בכלי נשק מסוימים. תשומת הלב הופנתה בעיקר לטנק הקל, שהיה אפקטיבי הרבה יותר מידי במהלך הבטא, וגם לסוסים שלהם לוקח זמן רב מידי להיפגע. כמו כן, נאמר כי בהחלט הופנתה תשומת הלב גם לעובדה שהיה לשחקנים קשה מאוד להתמודד עם כלי הרכב במשחק, דבר שיוביל לשינויים במשחק ובמקרה הזה גם לתוספות, ככל הנראה גאדג'ט אחד לפחות שאמור לסייע בהתמודדות.

מה דעתכם על השינויים הללו? האם אתם חושבים שהם מספקים או שאתם מצפים להרבה יותר מזה לקראת השקת המשחק המלא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.