בהשקת Battlefield 1 המשחק יכלול 9 מפות ו-6 מצבי משחק במולטיפלייר

מאת: לידור אטיאס

עד כה לא ידענו יותר מידי על המולטיפלייר של Battlefield 1, אך כעת DICE סוף כל סוף חשפה כמה פרטים מעניינים במיוחד בנושא הזה לקראת השקת המשחק.

באשר למפות - 9 מפות שונות יהיו זמינות במולטיפלייר בהשקת המשחק והן כוללות את Ballroom Blitz הממוקמת בשאטו שבצרפת, Argonne Forest הממוקמת ליד אותו העמק בשאטל שהרי ו-Fao Fortress הממוקמת במבצר שנמצא בשטחי האימפריה העות'מאנית.

חוץ מהן ישנן המפות Suez ,The St. Quentin Scar ,Sinai Desert ,Amiens ,Monte Grappa ו-Empire's Edge. חוץ מהן ישנה Giant's Shadow שתגיע למשחק בדצמבר, כחודשיים לאחר השקת המשחק המקורי.

6 מצבי המשחק שיהיו זמינים במולטיפלייר הם חדשים וישנים כאחד, כאשר מצבי המשחק הישנים והידועים לכל הם Conquest ,Team Deathmatch ,Rush ו-Domination ומצבי המשחק החדשים הם Operations (מצב משחק המשלב כמה מפות ומתנהל במהלך מספר סיבובים שונים) ו-War Pigeons (כשמו כן הוא - עליכם להשיג את היונה במשחק, לשחרר אותה וכמובן להילחם כל הדרך ליעד הזה).

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר בדבר טוב או שכל זה פשוט לא מספיק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.