כל הפרטים על עלילת Battlefield 1 וסיכום קצר של כל אחד מן הסיפורים

מאת: לידור אטיאס

בעקבות שחרורו של טריילר הקמפיין הראשון של Battlefield 1 מוקדם יותר השבוע, DICE סיפקה פרטים נוספים על המצב לשחקן יחיד של המשחק.

החברה עדכנה את האתר של המשחק עם תיאור רשמי על חמשת "סיפור המלחמה" העיקריים. הסיפורים עצמם נקראים:
*"Friends in High Places"
*"Nothing is Written"
*"Throught Mud and Blood"
*The Runner"
*"Avanti Savoia"

כל אחד מהסיפורים נשמע אחר לגמרי ואתם מוזמנים לקרוא על כל אחד מהם כאן:

"Friends in High Places":

מדינות ההסכמה מפסידות במלחמה האווירית. בריטניה נאבקת כדי להתחרות עם האייסים הגרמניים כשמשך החיים הממוצע של טייס קרב הוא 17 ימים. אתה חייב להתמודד עם הסיכויים הנמוכים הללו ולקחת פיקוד על השמיים לקרב אצילי מעל החזית המערבית. קרבות עזים, מפגשים בלתי צפויים וסיפור של ידידות מחכים לכם.

"Nothing is Written":

במדבריות המזרח התיכון, שבטי המורדים הערבים נלחמים נגד הדיכוי של האימפריה העות'מאנית. הארטילריה ההרסנית של האימפריה נלחמת בכוחות המורדים. כלוחם בדואי העובד לצד לורנס איש ערב האגדי, אתה חייב למצוא דרך להביס את האויב במלחמה ובכל מחיר.

"Through Mud and Blood":

בסתיו של 1918, כוחות בריטיים התכוננו לתקיפה המונית על העיירה קמבארי שבצרפת. עם סיוע של טנקים, פיקוד מדינות ההסכמה מאמינות כי פריצת דרך היא ודאית. אלא שלטנק Mark V יש פגם אחד מרכזי: הוא לא אמין. הצטרפו לאנשי הצוות בטנק על מנת להגיע אל מעבר לקווי האויב בעבודה משותפת.

"Avanti Savoia":

איטליה והאימפריה האוסטרו-הונגרית נקלעו למבוי סתום בין האלפים. אף אחד מן הצדדים לא יכל למצוא דרך לסלק את האויב באותו זמן כשבינתיים, גדוד ההרים האיטלקי "ארדיטי" הכין מתקפה לא שגרתית. התכונן לקרב על צלע ההר בתור חייל בכוחות ה"ארדיטי" האיטלקיים לקראת עימות אסטרטגי למדי בין האוסטרו-הונגרים לאיטלקים.

"The Runner":

האימפריה הבריטית מתכוונת לפתוח חזית חדשה במלחמה עם פלישה ימית לתוך שטחי האימפריה העות'מאנית. הספינות התכנסו למערכת גליפולי במה שידוע כ-D-Day של מלחמת העולם הראשונה. בתור הרץ אנזאק אתה תהיה עד להפצצות אפיות ונחיתות על החוף, כמו גם משלוחים סמויים של הודעות שפירושן חיים או מוות ברחבי החזית.

מה דעתכם על הסיפורים השונים? האם הם נשמעים לכם מעניינים? מחכים לשתף פעולה עם לורנס איש ערב? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.