הפרטים על מערכת הבנייה וכמות הנשקים ב-Call of Duty: Infinite Warfare נחשפו

מאת: לידור אטיאס

מאז הטריילר הראשון של Call of Duty: Infinite Warfare נחשפו עליו כבר לא מעט פרטים כולל סרטונים ופרטים נוספים, ועל אף שהשחקנים התעייפו מהנוסחה העתידנית ביצירת משחקי Call of Duty, לא מעט אנשים סקרנים לראות מה יקרה עם המשחק הזה בסופו של דבר.

אז אם כל מה ששמענו עד כה לא הספיק (כי מה צריך יותר מג'ון סנואו כנבל במשחק?), קיבלנו עוד פרטים ממש לאחרונה. הפרטים הללו קשורים למערכת הבנייה במשחק, והם סופקו על ידי ג'ורדן הירש בראיון עם PlayStation Lifestyle.

ראשית, הוא הסביר כי המכניקות פשוטות למדי - ככל שהשחקן מתקדם יותר במשחק הוא מקבל עוד ועוד Salvage, שהוא המטבע של המשחק במערכת הבנייה.

באופן הזה כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לתפריט המתאים, שם תראו את הנשקים השונים של המשחק ובלחיצת כפתור אתם תוכלו לפתוח נשקים נוספים ולשפר נשקים קיימים. כמובן שככל שהנשק מתקדם יותר הוא יעלה לכם יותר, אבל זו כמובן לא עובדה מפתיעה.

 כמו כן, הירש חשף כי כרגע יש במשחק יותר מ-80 נשקים וכי יש תכניות עתידיות לעוד כאלו (הוא לא ציין האם התכניות קשורות לחבילות הרחבה או לנשקים בסיסיים שיצאו עם המשחק עצמו).

מה דעתכם על זה? האם ציפיתם למורכבות קצת יותר גבוהה במערכת הבנייה וההתאמה האישית במשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.