ייתכן כי בכל זאת נוכל לרכוש את הגרסה המחודשת של Call of Duty: Modern Warfare בנפרד

מאת: לידור אטיאס

מוקדם יותר השנה נחשף כי Raven תחדש את Call of Duty: Modern Warfare, כך שהדרך היחידה להשיג אותו היא לרכוש אחת מהמהדורות המיוחדות לאספנים של Call of Duty: Infinite Warfare העתידי. המעריצים זעמו על החחלטה מפני שהם לא בדיוק נמשכים ל-Call of Duty: Infinite Warfare, אלא בסך הכל מעוניינים לשחק בגרסה מחודשת של Call of Duty: Modern Warfare. כעת, נראה כי הקהל נמצא בדרך לניצחון.

בראיון עם מנהל Raven דייוויד פלאס נחשף כי ייתכן והגרסה המחודשת של Call of Duty: Modern Warfare אכן תימכר בנפרד אחרי הכל.

"מה שהודענו לפני היום היה שאנחנו מתעתדים להציע 10 מפות בהשקה עצמה, וזה עדיין נכון. ההודעה הנכונה לכיום היא ש-6 המפות הנותרות יסופקו על ידינו באמת לכל מי שירכוש את Call of Duty: Modern Warfare, כל מי שיש לו את המשחק או מי שיש בבעלותו גרסה של Call of Duty: Infinite Warfare שמגיעה עם זה, [כך או כך] הם הולכים לקבל את כל 16 המפות ללא עלות נוספת. "

מכיוון שמדובר בראיון, הסיכוי שמדובר בטעות קיים, אך זה באמת נשמע כאילו המשחק עצמו יימכר בנפרד בשלב מאוחר יותר לטובת מי שמעוניין רק בגרסה המחודשת.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שיש כאן טעות מצערת או שבאמת נוכל לקנות את המשחק בנפרד? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.