כל הפרטים על הגישות המוקדמות השונות ל-Battlefield 1 נחשפו על ידי EA

מאת: לידור אטיאס

Battlefield 1 צפוי להשתחרר בקרוב, כך שהגיע הזמן לקבלת המידע על הגישה המוקדמת של מנויי EA Access למשחק הזה.

מה שיקבלו אותם מנויים זו גרסת ניסיון של 10 שעות החל מה-13 באוקטובר, יותר משבוע לפני השקת המשחק המלא. גרסת הניסיון תכלול 5 מפות ו-4 מצבי משחק שונים שתוכלו לשחק בהם אם אתם מנויים ל-EA Access (זאת מתוך 9 המפות ו-6 מצבי המשחק שיהיו במשחק המלא).

בנוסף לכך, גרסת הניסיון תאפשר להתנסות בקמפיין של המשחק במסגרת של 2 משימות שונות - האחת היא Storm of the Steel והשנייה היא Through Mud and Blood.

כל ההתקדמות שתעשו במולטיפלייר ובקמפיין כאחד - תישמר, כמו בשאר המקרים של גישה מוקדמת למנויי EA Access. כמו כן, מנויי EA Access מקבלים 10% הנחה על כל התכנים הדיגיטליים של EA, כך שהם יכולים לרכוש את המשחק המלא בהנחה כבר מלכתחילה.

וזה לא נעצר שם - מי שישחק בין ה-13 ל-20 באוקטובר בגרסת הניסיון הזו יקבל מאוחר יותר דיסקית זיהוי (Dog Tag) בשם Trench Raider והשלמת מכסת 10 השעות תספק לכם חבילת Battlepack עם המשחק המלא.

אלא שב-18 באוקטובר החוקים משתנים - גרסת ה-Early Enlister של המשחק יוצאת באופן רשמי ומאפשרת את הגרסה המוקדמת גם לרוכשיה, והדבר בא לידי ביטוי בהוספת כל שאר מצבי המשחק והמפות לגרסת הגישה המוקדמת, כולל למנויי EA Access.

המפות שיתווספו ב-18 באוקטובר הן Empire's Edge ,Monte Grappa ,Argonne Forest ו-Ballroom Blitz, כאשר שני מצבי המשחק החדשים שיתווספו ב-18 באוקטובר הם War Pigeons ו-Team Deathmatch.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שגרסת הגישה מוקדמת הגונה או שהיא דלה מידי ואיננה מכבדת את המנויים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.  
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.