זמני ההורדה של FIFA 17 ארוכים במיוחד; הקדימו והורידו כבר כעת אם יש באפשרותכם לעשות זאת

מאת: לידור אטיאס

FIFA 17 יושק באופן רשמי השבוע, אך סביר מאוד שכמה מן האנשים שהזמינו אותו מראש על מנת להוריד אותו לפני ההשקה הרשמית לא יצליחו לעשות זאת.

הגרסה הדיגיטלית של 17 FIFA דווחה כמי ששוקלת בין 32 ל-44 GB על ה-PS4 ובין 39 ל-40 GB על ה-Xbox One; גודל ההורדה משתנה בהתאם לאזור, ובהתאם לתוכן המקומי (רק למקרה שתהיתם מדוע יש פערים). יש להודות כי לא מדובר בנפח גדול מידי כשמדובר במשחק מודרני, אבל זה לא משנה את העובדה שהזמן שלוקח להוריד אותו ממש כעת הוא ארוך מאוד.

הפורומים של EA SPORTS מלאים בתלונות של משתמשים על העובדה שהורדת FIFA 17 לוקחת המון זמן, ללא שום קשר למהירות האינטרנט.

אך אל תטעו - מהירות ההורדה של FIFA 17 כן תלויה בעוצמת החיבור - חלק מהמשתמשים ואלה שהיו ברי מזל הצליחו לסיים את העניין תוך שעה אחת, אלא שאחרים הצליחו לעשות זאת רק ב-6 שעות, בעוד שבמקרה בעייתי במיוחד 5 שעות הספיקו רק בשביל 60%.

בסופו של דבר העובדה ש-EA פתחה את אפשרות ההורדה מראש בזמן כזה מאפשרת לכל אחד ואחד מן המזמינים מראש להוריד את המשחק בטרם ההשקה בצורה סבירה, אך בכל זאת מומלץ לעשות זאת לפני עומס יום ההשקה.

דבר טוב נוסף בהורדה הזו הוא שאתם תוכלו לשחק בגרסה מצומצמת של FIFA 17 כבר במהלך ההורדה ולא תצטרכו לחכות עד לסופה, אם כי נראה שאם הדמו כבר ברשותכם הוא צפוי להיות אופציה טובה מספיק.

מה דעתכם על זמני ההורדה? האם אתם חושבים שמדובר במגמה מוגזמת מידי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.