המוד שמשנה את GTA V מא' ועד ת' שוחרר באופן רשמי; מדריך התקנה זמין לצד טריילר השקה

מאת: לידור אטיאס

המוד החדש ל-GTA V, הלא הוא Redux, זמין כעת לראשונה ושוחרר באופן רשמי על ידי היוצר. מדובר במוד המכניס ל-GTA V שיפורים חזותיים ופיתוח נוסף של הפיזיקה במשחק, זאת לצד מערכת שיטור חדשה שמעלה את רמת האתגר הכרוכה בהסתבכות עם רשויות החוק (דבר שקורה לא מעט).

בין התוספות תוכלו למצוא את החלפת הטקסטורות הרגילות במשחק בטקסטורות 4K, חידוש תגובות המשטרה לצד הגדרה מחדש של מערכת השיטור במשחק, פיתוח מכניקת נהיגה טובה יותר ועוד המון, כל זאת במטרה לייצר חוויה חדשה לגמרי במשחק שכבר חשבנו שראינו בו הכל.
כמה מן השינויים המרכזיים מתוארים ברשימה שלהלן:
*כתיבה מחדש ב-100% של קבצי מזג האוויר. כל מזג אוויר מעוצב בקפידה כדי לספק זריחה / שקיעה מדהימה ביופייה, כמו גם מראה חדש ביום ובלילה. כל מזגי האוויר עשויים להתמזג באופן טבעי, כך שיווצרו מראות שישאירו אתכם חסרי נשימה.
*הצל במשחק סוף סוף מושלם, עם מרחק וגודל מורחבים.
*רצף הזמן במשחק גם כן זכה לשפצור והמראה כולו עוצב באמצעות Tonemapping עבור השחקנים הן במצב הגוף הראשון והן במצב הגוף השלישי.
*הערפל הונמך והוגדר מחדש כך שהוא יהיה טבעי וכזה שחושף נופים יפהפיים עם נגיעות אטמוספריות מושלמות.
*כעת תראו רק את הטוב ביותר שיש ל-ReShade להציע. תיקוני צבע, פריחה וגם שימוש ב-Tonemapping הופכים את GTA V לפשוט מהפנט.
*עוצמת השמים, השמש, הצבעים, נראות הכוכבים, צבעי הירח, השתקפויות הכרום במשחק, השתקפויות המתכת וזכוכיות הרכב, השתקפויות הגלגלים, עוצמת האור האחורי והקדמי ברכב, עוצמת התאורה המלאכותית, השתקפויות המים והשתקפויות המים שונו, כל זאת באמצעות השימוש ב-Shader החיצוני ENB.
*שלטי החוצות הוחלפו בשלטים של חברות אמיתיות ולא דמיוניות, כאשר הטקסטורות בכבישים הוחלפו ב-100% מהם עם טקסטורות איכותיות ואותנטיות יותר לרבות צבע האספלט, הקווקווים, סימנים וציורים שונים על הכבישים ועוד, הכל במטרה ליצור אותנטיות.

להלן מדריך להורדת המוד:
מה דעתכם על המוד? האם אתם חושבים שאתם תורידו אותו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.