הביקורות הראשונות על PES 2017 כבר כאן ויש לא מעט תלונות מצד השחקנים

מאת: לידור אטיאס

כמידי שנה, גם הפעם הגיע משחק PES חדש, הלא הוא PES 2017, והוא משחק גורלי מאוד בסדרת המשחקים הזו, נוכח העובדה שאם גם השנה יירשם ניצחון מוחץ לטובת FIFA 17, עתידה של סדרת המשחקים PES יוטל בספק.

כפי שזה נראה כעת, הדעות על PES 2017 הן חלוקות מאוד. יש פער ניכר בין הביקורות הפורמליות ובין ביקורות השחקנים, כאשר הדוגמה הטובה ביותר היא גרסת ה-Xbox 360 של המשחק, אותה השחקנים העריכו בכ-6.3 בעוד שהמבקרים העריכו אותה כ-8.8, אשר נחשב לציון גבוה מאוד המיוחס למשחקים מצוינים (הנתונים מיוחסים לאתר Metacritic).

אלא שדבר אחד בטוח - טענות חוזרות ונשנות לגבי המשחקיות הרובוטית. לפי הטענות של מספר שחקנים המשחקיות הרובוטית ממשיכה לחזור על עצמה שנה אחר שנה כשאפילו גרפיקה מעולה במשחק לא מצליחה לפצות על החוסר במשחקיות סבירה לכל הפחות.

עם זאת, ישנן ביקורות אוהדות למשחק אשר גורסות כי ה-AI בו השתפר עד מאוד, ההתקפה וההגנה הם כבר לא אותו דבר ומרגישים לשחקנים טוב יותר, למרות כמות הרישיונות הנמוכה המשחק מרגיש מאוד טוב וכמובן שיש נימוקים כלליים הרבה יותר כדוגמת "משחק יציב ומהנה בדיוק באותה מידה שהוא מסב שביעות רצון לשחקנים".

אלא שמה ששמעתם מהכיוון של המבקרים בפסקה הקודמת תקף אך ורק לגרסת הקונסולות, כאשר מעבר לאותן טענות ישנות באשר למשחקיות עצמה, באחת מן הביקורות הרשמיות צוין כי המשחק הזה הוא בלאגן אחד גדול, במיוחד בהשוואה לגרסת הקונסולות.

מה אתם חושבים על המשחק? האם הוא באמת טוב יותר מ-FIFA 17 או שהטענה הזו חסרת כל בסיס? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.