אין מודים בגרסת ה-PS4 של Fallout 4 בגלל סוני - זאת לפי Bethesda

מאת: לידור אטיאס

בחודש יוני האחרון נערך שלב הבטא בהכנסת מודים ביצירת המשתמשים לגרסת ה-PS4 של Fallout 4, אלא שכל העניין היה כישלון גדול ובעקבות הרבה מאוד בעיות בסופו של דבר המודים הוסרו. אלא ש-Bethesda לא ויתרה - היא המשיכה לעבוד על מה שהבטיחה לקהל שלה ובמהלך החודשים שלאחר העניין היה לה לא מעט מה להגיד (בצורה מרומזת).

Bethesda רמזה כבר בחודש יולי על כך שסוני מגבילה אותה מאוד בכל הנוגע לפיתוח התמיכה במודים. הרמיזות הללו הגיעו בעקבות התמיהה של המעריצים באשר לעדכון המיוחל בנושא מצידה של Bethesda, כזה שישפוך מעט אור על מה שקורה מאחורי הקלעים.

בשלב מאוחר יותר ולמעשה לא מזמן, נציג מ-Bethesda דאג להזכיר שהחברה עדיין מנסה להוציא לאור את כל תכנית התמיכה במודים בגרסת ה-PS4 של Fallout 4. החברה חששה שהקהל מעריך כי היא ירדה מן העניין ולפיכך סיפק את ההצהרה ההיא בנושא.

אלא שבהצהרה האחרונה בנושא אין כל רמיזות אלא דיבור מאוד ישיר - סוני אשמה בכך שאין תמיכה במודים ביצירת המשתמשים. לפי Bethesda סוני לא מוכנה לאופן הפעולה של העניין הזה, שבמסגרתו לא תהיה הגבלה כלשהי על המשתמשים המעוניינים ליצור מודים למשחק.

כמתבקש, נמסר מצד Bethesda שהבעיה מתקשרת גם ל-Skyrim: Special Edition שצפוי לצאת בחודש אוקטובר הקרוב, אשר גם בו ציפתה החברה לספק תמיכה במודים (אך ככל הנראה העניין לא יצא לפועל בגלל סוני, שוב, לפי Bethesda).

יהיה מעניין לראות כיצד מיקרוסופט תתמרן את הפרשה הזו לטובתה, זאת לאחר הניצחון שלה במגרש אמצע הדור (נחשף סופית כי ה-Xbox One Scorpio איכותי בהרבה מה-PS4 Pro).

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מאוכזבים מאי התמיכה במודים בתוצרת המשתמשים בגרסת ה-PS4 של Fallout 4? ספרו לנו בתגובות והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.   
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.